Különvélemény

A 2018 -as választás abszurduma

2017. november 09. - Túlélő ...

Abszurdum: zavaróan értelmetlen helyzet vagy körülmény, amely annyira ellenkezik az ésszerűen elvárhatóval, hogy az szinte már nevetséges. /forrás: értelmező szótár/

2018 áprilisában (talán nyolcadikán) parlamenti választások lesznek Magyarországon, melyen a legjobban szereplő 10 párt eldöntheti hazánk elkövetkező négy évének fő irányvonalait. A voksoláson körülbelül 5 millió ember fog részt venni (62% -os részvétel esetén), melyből kb. 60% megszavazza majd a Fideszt, nagyjából 15% a Jobbikot, a maradék 25% -on pedig (ami körülbelül 1,2 millió voks lesz), három olyan párt osztozik majd, melyek elérik a parlamenti küszöböt. (Ezek az MSZP, a DK és az LMP lesznek). Mindannyian tudjuk vagy sejtjük, hogy ez várható, hiszen folyamatosan ezt jelzik előre a közvélemény-kutatások is (kisebb - nagyobb eltérésekkel). Ettől a bizonyos forgatókönyvtől minél inkább eltér a valóság, annál nagyobb lesz a meglepetés. HA eltér.

Miért abszurdum akkor a 2018 -as választás? Egyrészt mert bár egyáltalán nem áll jól az ország (szinte semmilyen téren, lásd: korrupció, bérhelyzet, általános szegénység, morális-erkölcsi szint, oktatás - egészségügy állapota stb), mégis borítékolható a kormányzó pártok újraválasztása, másrészt mert a régi hatalom megdöntésére esélyes erők nem szándékoznak hatékony összefogást teremteni, annak ellenére sem, hogy a fentiekben vázolt várható végeredményt ők is pontosan tudják.

Magyar módra cselekszünk, magyar mentalitással, jellegzetes pannon önfejűséggel, gőggel és korlátoltsággal. Ez MINDEN szereplőre igaz a fenti "képletben". EZ most a helyzet és úgy tűnik nem is nagyon várható változás. Pedig valójában az utolsó pillanatig nem késő. Van még kereken 5 hónap. Hogy mi segítene? Az biztos, hogy NEM egy "Jobbik - baloldal" összeborulás. Sokkal inkább egy ütős kampány kellene, melyben az 5 legerősebb demokratikus ellenzéki párt - MSZP, DK, LMP, Momentum, Együtt - végre komolyan véve választóikat az igazán lényeges kérdésekkel kezdenének foglalkozni (és nem a Fidesz gumicsontjain rágódnának). Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket és azt, hogy mit gondolnak a 8 legfontosabb kérdésben:

  1. Adópolitika
  2. Egészségügy
  3. Oktatás
  4. Külpolitika, külgazdaság politika
  5. Korrupció megszüntetése
  6. Bérhelyzet, szociális helyzet
  7. Demokratikus törvényalkotás, fékek-ellensúlyok
  8. Migrációs politika

Nyilván vitatható, hogy melyik párt mit sorol a 8 legfontosabb kérdés közé, de bármilyen témákat is választanának, AZOKRÓL kellene beszélniük. Sürgősen. Túl sok vesztenivalójuk már nincs.

És most nézzük, ki mit gondol a pártokról? (Felhívjuk a figyelmet, hogy az alábbi eredmények alatt van a reális végeredmény, a százalékokkal.)

Eredmény 1430 szavazat után (nov.10. 15:20) Reális végeredmény:

  • 1. - LMP   -   29% (417 voks)
  • 2. - Jobbik - 19%
  • 3. - Kétfarkú - 18,5%
  • 4. - Moment - 13,5%
  • 5. - DK    -    11%  

Az eredmény furcsa módon 15:20 és 20:00 óra közt gyökereset megváltozott: alig 4,5 óra alatt 479 szavazat érkezett az Együttre, mely idő alatt az addig vezető helyen álló LMP -re csak 82 voks "futott be". Ez valószínűleg szervezett szavazásra vagy hacker beavatkozásra utal (sajnos). Bár feltüntetjük a végeredmény százalékait, inkább a fenti eredmény tekinthető reálisnak (az 1430 volks utáni). Utolsó eredmény (20:00): Együtt: 23,7% (524), LMP: 22,5% (499), Jobbik: 15,4% (340), Kétfarkú: 14% (311), Momentum: 11% (244), DK: 8,7% (193).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonvelemenyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7513223149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizantróp. 2017.11.10. 14:04:41

Azért az érdekes, hogy a kommentek alapján úgy tűnik: sokan (talán a többség) nem tartja baloldalinak és liberálusnak a színtisztán balliberális LMP-t! :P

ZX 2017.11.10. 14:06:20

@Willkommenskultur: Ja hát, én nem is Győrről Pestről meg Fehérvárról beszélek.

És ha mindig is loptak akkor szerinted inkább csukjuk be a szemünk vagy inkább vágjuk le a kezük?

Mindig van választás. Nekem az előző elkúrós se tetszett, de a mostani elkúróst még jobban utálom. De választani kell és lehet is.

Hidvégi Mihály 2017.11.10. 14:07:56

@Willkommenskultur: Nem személyeskedni szeretnék, legszívesebben máshogy fogalmaznék, de itt mégis azt kell mondanom, hogy Wilskommenkkultur, hülye vagy, mint az ágyú, bepofázták neked s elhiszed, hogy a politika csak lopásról van szó, elhiszed, mert el nem tudod képzelni, hogy ritka ilyen nagy gazember van, mint orbán, aki máshoz sem ért, csak a lopáshoz.

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:10:52

"Ja hát, én nem is Győrről Pestről meg Fehérvárról beszélek."

Akkor kerdes mirol beszelsz. Bivalybasznad alson biztos nagy volt a jolet 10 eve is.

"És ha mindig is loptak akkor szerinted inkább csukjuk be a szemünk vagy inkább vágjuk le a kezük?"

tokmind1 mit csinalsz, attol meg lopni fognak

sakkosfx 2017.11.10. 14:15:46

Most lenne jó egy Magyarok alapította Magyar rasszból álló párt! Lenne kire szavazni! Így csak nyomorban tartóinkra szavazhatunk, már ha szavazunk! De érdemes elmenni szavazni? Egyértelmű nem!

sas70 2017.11.10. 14:21:56

@MACISAJT: Menj már el Nógrádba, Borsodba, Baranya vagy Békés egyes részeire és meglátod, hogy az az igazi 'balkántoursz! Főleg a remek úthálózat, bár az Budapesten is "tökéletes"!

sas70 2017.11.10. 14:23:27

@Willkommenskultur: Az a baj, hogy nem csak a te jövődet lopják el, hanem az enyémet és a gyerekeimét is!

ZX 2017.11.10. 14:26:42

@Willkommenskultur: Csakhogy a regnáló kormány konzerválja ezt az állapotot. Még egy évtized és ugyanott tartunk ahol most, a románok meg ténylegesen elhúznak.

Kéz nélkül mit lopnak?

boom2 2017.11.10. 14:26:51

@to:rppapa: én azért szeretném látni az ígéreteiket... eddig csak a momentumét és az együttét láttam, mindkettő vállalhatatlan, a többinek meg nem található.

sas70 2017.11.10. 14:27:24

@MACISAJT: Lehet még örülnék is neki, ha Orbán nyerné a választást, mert úgyis aktuális már egy világgazdasági válság, örömmel nézem majd, ahogy az Orbán- Matolcsy páros, majd magyarázkodik, hogy ez is a sorosok miatt van, nem azért mert ők elbaszták, nem kicsit, nagyon! Egy Marshall-segélynyi pénzt stadionoztak el, egyszer majd nagyon fog hiányozni!

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:32:37

@ZX: hagyjuk a hulyesegeket

jollakott emberek nem lazadoznak ezt orban tudja a legjobban a magyar politikusok kozul

ZX 2017.11.10. 14:39:32

@Willkommenskultur: Majd jön egy olyan válság ami 2008-ban kezdődött azt megnézem mennyi lesz hirtelen az éhes száj. Ez a "nagy jólét" csak azért van, mert a világgazdaság most épp valahogy működik. Csak Kína be ne dőljön hirtelen. Utána lesz nemulass orbánéknak.

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:55:10

@ZX: nem kell valsag a ballib csodbe ment 89ben meg 95ben is penzugyileg, meg az szdsz is meg a nepszabi is

tehat orban sosem ment csodbe nyilvan nem cserelik le vmi sokkal hulyebbre ot a zemberek

Cycmen 2017.11.10. 14:57:04

Az hagyján hogy azt hazudjátok, jobban csinálnátok mint a mostani kormány! Még annak ellenére is hogy szemlátomást egyes pártokon belül is bolondokháza van, nemhogy az összefogás menne amiből kikerekedne egy koalíció. De hogy régen jobban ment minden? Hát elmentek a jó édesanyátokba! Nyolc évig nézték az emberek a liberálbolsi ámokfutást és a közvélemény kutatások alapján nagyon is emlékeznek még!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 14:59:26

@ZX: a zsakfalvakban mindig csorosag lesz, voltal mar sziciliaban bazmeg? 150 eve eu tagok azt full putri van.

Cycmen 2017.11.10. 15:01:16

@ZX: Ez a "nagy jólét" csak azért van, mert a világgazdaság most épp valahogy működik. Csak Kína be ne dőljön hirtelen. Utána lesz nemulass orbánéknak.

És mekkora lett volna a jólét ha Gyurcsányék nem viszik majdnem csődbe az országot!
Kína mellett meg elfelejtettél Putyinozni libbantkám! Te sem vagy már a régi!

VaradiJanos 2017.11.10. 15:06:18

@1ghost: szia kvadrillio! Kenyérfényesítők? Hát illik ilyen lekicsinylően szólni junkckerkéd honfitársairól? Kiverted rendesen a cellaellenőrzés után? Klassz estéd lehetett, a cigóseggek mellett a magyarok fociveresége is segítette most az önmaszírt. Szia taga!

rasztaszív 2017.11.10. 15:07:54

@Cycmen: ja.és még mekkora lehetne a jólét,ha nem építenek autópályákat!most jól megélnénk...miből is?

Bolshevik 2017.11.10. 15:15:40

@ZX: "Ez a "nagy jólét" csak azért van, mert a világgazdaság most épp valahogy működik. "

Egeen, köztudott, hogy ha valami jó, akkor az
- átmenetileg jó
- a kedvező nemzetközi folyamatok miatt van
- kiugró érték
- az alacsony bázishoz képest jó csak
- a jó időjárás okozza

Ezzel szemben bármi szar, ott nem kell ennyit gondolkodni, hiszen az ORBÁÁÁÁN miatt van.

1ghost 2017.11.10. 15:21:05

@Cycmen: @VaradiJanos: @Willkommenskultur: @Kivlov: @eßemfaßom még áll:
@MACISAJT

Te szánalmas orbánista bohóc:! Látom,reggeltől estig itt rohadsz a neten. Lassan te vagy orbán leghűségesebb csahos ebje, nem győzöl váltani egyik nickről a másikra.

Igaz, már kutyaszámba is csak a gazdád vesz, mert mindenki leszar itt téged a fideszes hazugságaiddal együtt nagy ívben, Istenem, a te életedből ennyire futotta.

Rohadt egy story.

1ghost 2017.11.10. 15:22:17

@Bolshevik:

Te idióta narancsfasz. Ezt már tíz másik nickeden is elmondtad. Állandóan lebuksz. Te tényleg szopni jársz ide?

Sexual Harassment Panda 2017.11.10. 15:24:30

@Bolshevik: elmagyarázom.
Ha rendben van a gazdaság, akkir az azért van, mert konjunktúra van a világban.
Ha rossz állapotban van a gazdaság, az meg azért, mert Orbán.

fidesz maszop dk egykutya 2017.11.10. 15:28:10

@Halál kamionja mindenkit elgázol: nem? akkor mi az a 2x2 sávos csík amin néha szoktam menni szlovákiában? Valami R1. Jaaa ők azt csak autóútnak hívják, bár mindenki 150 körüli sebességgel közlekedik rajta, és kb olyan mint itthon az amit autópályának hívnak :D

Behajtó70 2017.11.10. 15:30:21

Korlátolt neked a hazug jó édes nénikéd, az!

fidesz maszop dk egykutya 2017.11.10. 15:30:43

@Sexual Harassment Panda: pontosan. Ahogy "fordítva" is így van, az leszámítva, hogy orbán helyett gyurcsány :D

De van ám olyan is, akik szerint ha rosszul megy valami, akkor az azért van, mert Soros, zeu, háttérhatalom ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 15:30:59

Már megint az uncsi balliba gágogás.

ZX 2017.11.10. 15:31:18

@Willkommenskultur: '89-ben ballibek. Mjafaszról beszélsz te? Orbán még nem ment csődbe, mivel az első orbán kormány végén kivette a zsét a szart meg a következő kormányra hagyta. '94-98 közt nem volt válság, és 2010 óta sem volt olyan állapotban a világgazdaság mint 2008-ban. Egyébként meg az EU pénzek nélkül még az a minimális növekedés sem lenne ami most van, hazudhatsz bármit.

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Voltam b+. full putri van, mert egyrészt az ott lakók mentalitása is más mint az északiaké, + a maffia is lenyúlja az odaérkező pénzeket. Pont mint a zorbánék. Néha építenek fasza autópályát a látszat kedvéért. Itt meg stadionokat.

@Cycmen: Na mesélj, mekkora?

@Bolshevik: Attól, hogy baromságokat írsz még nem lesz automatikusan igazad.

Örülök, hogy mind a 600 nickednek válaszolhattam egyszerre fidesznyik.

Cycmen 2017.11.10. 15:33:55

@rasztaszív: ja.és még mekkora lehetne a jólét,ha nem építenek autópályákat!most jól megélnénk...miből is?

Abból élünk most! Nappersze! :D

rasztaszív 2017.11.10. 15:34:07

@Halál kamionja mindenkit elgázol: és?úgy akkor itt nem is kell?nincs is hatása?

rasztaszív 2017.11.10. 15:38:22

@Cycmen: valószínűleg több köze van a multik jelenlétéhez,mint a "stratégiai megállapodásoknak",amiket a fütyi orbánod kötött velük.

DFK 2017.11.10. 15:39:20

@ZX: csak szólok, hogy a nagy demokraták már a válság előtt padlóra vitték az országot (2006):" Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. "

Jakab.gipsz 2017.11.10. 15:39:50

Vagy magyar módra gondolkodunk. "Magyar módra cselekszünk, magyar mentalitással, jellegzetes pannon önfejűséggel, gőggel és korlátoltsággal."

Vagy globalista Soros módra gondolkodnunk. Ahogyan ezt a CEU oktatja, multikulti, modern gender demokrácia.

Még tudunk választani, egyenlőre.

Vajon kinek mi nem tetszik?

ZX 2017.11.10. 15:45:32

@DFK: Elmondok neked valamit. De nehogy továbbadd bárkinek is! Az, hogy itt tart az ország, az az előző 27 év összes kormányán múlott. Ebből 3 ciklusban a maszop, 3-ban meg a fidesz kormányzott, az mdf meg már sehol sincs. Innentől az aki akár az egyikre akár a másikra szavaz az vagy kibaszott agyhalott, vagy hazaáruló rohadék. Lehet választani.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 15:57:49

@Sexual Harassment Panda:

Sőt, UGYANAZ a gazdasági adat ballib kormányzat alatt reménykeltő, míg fideszes kormányzat alatt vészjósló.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 16:00:12

@sas70:

Én személyesen utálom a focit, meg a hozzá kapcsoölódo egész hisztit, s nulla pénzt adnék focira, de inkább stadionozzanak el egy pénzt Orbánék, minthogy aballibek ennek a tízszeresét átutalják Sorosék ofsór számláira.

ZX 2017.11.10. 16:08:02

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Már megint a soros.

– Kik vagytok?
– A lovagok, akik azt mondják: Soros!
– Csak nem a lovagok, akik kimondják: Soros!?
- De bizony.
[...]
– Ah, micsoda idők, amikor mindenféle jöttmentek kényükre-kedvükre Soros-t mondhatnak az öregeknek. Átok ül ezen az országon, itt már semmi se szent! Még a stadion tervezők és berendezők is gazdasági stressz alatt élnek a fejlődés eme szakaszában.
– Stadiont mondtál, jól hallottam?
– Igen. A stadioniparban dolgozom. Stadionos vagyok. Nevem Rogán Rogán, a stadionos. Stadionokat tervezek, nevelek, és adok-veszek.
[...]
– Soros tisztelt lovagjai! Hoztunk nektek stadiont. Most már tovább mehetünk?
– Helyes kis stadion. Különösen a b-közép bájos. Csakhogy felmerült egy kis probléma.
– Micsoda?
– Hogy nem vagyunk már a lovagok, akik azt mondják: Soros! Hanem azok, akik azt mondják: migráncsok, migráncsok, billgéc!

DFK 2017.11.10. 16:09:20

@ZX: Nem, abban, hogy itt tart az ország, arról a baloldal tehet. 1945-90 között minden tekintetben ronccsá tették az országot. Az elmúlt 27 évből még 12 az övék volt, azalatt sikerült mindent újra tönkretenni, amit valamelyest a korábbi kártevéseikből mások helyrehoztak. És hát rombolni mindig gyorsabb, mint építeni. 57 évnyi kártevést helyrerakni nem kevés időbe telik.

sas70 2017.11.10. 16:09:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
A Habony, Rogán... stb számlákra gondolsz, vagy stróman lőrincére? Matolcsy is a saját pénzéből fejleszti az unortodox közgazdaságot, nem az "elvesztette közpénz jellegét" jegybanki közpénzből! És "inkább"? Hát nem, egy lófaszt!

2017.11.10. 16:11:05

@MACISAJT: nem új találmány, a szlovákok is hasonlóan gondolkodtak 10-15 éve, pl. szigorú költségvetési politika mellett a cégek közterheinek jelentős csökkentése, egykulcsos szja, ipari vállalatok termelőüzemeinek "betelepítése", szociális kiadások jelentős csökkentése (utóbbihoz: lásd "éhséglázadás" szlovákiában, amikor a felhergelt cigányok a segélyek csökkentésének hírére betörtek a boltokba, kocsmákba és ellopták a piát, a cigit meg a chipset)
csak akkoriban nem azt mondta az mszp és sleppje, hogy nézd már, a szlovákok milyen jól csinálják, hanem inkább felvettek hitelt. csak akkor nagyon nem kéne a bezzegaszlovákok elhúztak mellettünk szöveget erőltetni.
ja és lehet és kell is kritikával illetni az összeszerelőüzem modellt, na de hogy pont az tegye, aki az egészet felépítette és belekényszerítette az országot... röhej.

2017.11.10. 16:17:26

@ZX: te most vagy hazudsz, vagy még nem jártál romániában.

ZX 2017.11.10. 16:19:27

@DFK: Akkor miért szavazol rájuk? a möszömöpö megmaradt tagjainak a fele a fideszben van, másik meg a maszopban.

ZX 2017.11.10. 16:21:22

@aleksz róz: Most olvasni nem tudsz vagy szándékosan ferdítesz? Mondom LASSAN elhúz. Ha nem változik semmi ugyanúgy lehagynak mint a szlovákok, szlovének, csehek lengyelek, balti államok.

eßemfaßom még áll 2017.11.10. 16:26:09

@1ghost: Nemsoká jön a nővérke a telefonjáért, igyekezz

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 16:27:04

@rasztaszív: hat asszem a csehek meg a szlovakok elvannak autopalya nelkul is

en szeretem de a gazdasaghoz semmit nem ad hozza tonkre is ment a gazdasag az adossag meg kilott a picsaba mig a totoknal cseheknel nem

szoval qrvajo tudtunk epiteni egy autopalyat ok meg anelkul huztak el mo-tol /perze kurvajot tesz amugy a gazdasagnak mint azt lattuk/

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.10. 16:33:12

@Túlélő ...: A Fidesznek már évek óta csak 2 millió szavazója van. Ha a passzívak hajlandóak elmenni az urnákhoz, az nem azért lesz, hogy Orbán Viktort hatalomban tartsák... :)

midnight coder 2017.11.10. 16:41:36

@Gazz: "Így van. Az oktatás igazi mélyrepülése 2010-ben vett repülőrajtot, amikor a KDNP-re bízták ezt a területet"

Az csak betetőzte. Az igazi problémák az iskolák önkormányzatokhoz kerülésekor, és a deszegregáció erőltetésekor kezdődtek.

ZX 2017.11.10. 16:53:31

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Annyira jól elvannak, hogy tele vannak autópályával, csak nem úgy hívják őket. Néha elővehetnél egy térképet. De a streetview is sokat segít, tudod google a barátod.

Mizantróp. 2017.11.10. 17:08:07

@Frady Endre: NEM tudják megmérni (nem is lehet) a fidesz szavazók számát. A havonkénti közvéleménykutatások (1500 -as, max kétezres mintavételek) abszolut számok mérésére nem alkalmasak.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 17:09:08

@ZX: nincs autopalya se csehorszagban se szlovakiaban, az a keves ami van az is szar

mo-n kb 5x annyi van mint a 2 orszagban egyutt

DFK 2017.11.10. 17:14:27

@Frady Endre: a többinek meg nincs 2 millió szavazója. 2 és fél millió meg sosem szavaz.

felső határ nincs 2017.11.10. 17:15:45

semmi abszurdum nincs abban h a zemberek a legkisebb rosszra szavaznak

kb a leglogikusabb dolog amit tehetnek

orbannak nincs nehez dolga mert csak mar bizonyitott idiotakat kuldenek ellene

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 17:32:51

@ZX:

Soros egy jelkép. Nyilván nem minden mögött van ő van, de az ő jelképezte rendszer a bajok oka.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 17:45:59

@Frady Endre:

"Ha a passzívak hajlandóak elmenni az urnákhoz, az nem azért lesz, hogy Orbán Viktort hatalomban tartsák... :)"

Így igaz. Hanem azért, hogy megakadályozzák a mai szedett-vedett ellenzék hatalomra jutását.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 17:58:27

A B1 ballibbant blog legújabb gyöngyszeme:

"Orbán vezetésével Kelet-Európa nyírhatja ki az EU-t
Orbán vissza akarja állítani az egypártrendszert, csak éppen Soros ennek útjában áll."

Ebben nemcsak a barokkos túlzás a vicces, hanem legfőképp az, hogy a baloldal szerint eddig Orbán dimenzionálta túl Sorost. Most meg megtudjuk, hogy a szuperhős Soros egyedül megvédi az EU-t. :DD

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 17:58:37

orban viktor ereje teljeben van amiorol evszayadokig beszelnek majd pozitiv peldakent a magyar torteneszek

fellenditette a gazdasagot, tisztult a gazdasaqg, csokkentek az adok, nottek a jovedelmek, csokkent a kamat es az adossag

letrehozott egy eros eun beluli szovetseget ami ma velemenyformalo ero lett europaban az orszag befolyasa nagyobb mint barmikor korabban

egyesitette a nemzetet a kettos allampolgarsaggal, 100 eve aktualis task

ezen kivul lazabban ujravalasztjak meg az amugy legsikeresebb veteran politikus merkel mamanal is

ja visszaverte az arab betoreseket, az se mind1

Andy73 2017.11.10. 18:05:55

"Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket és azt, hogy mit gondolnak a 8 legfontosabb kérdésben:"

Ha minden abszurditása ellenére mégis komolyan vesszük a posztot, akkor a következő "az 5 legerősebb demokratikus ellenzéki párt - MSZP, DK, LMP, Momentum, Együtt" helyzete:

MSZP, DK: Öszöd óta ezek már mondhatnak bármit, többen nem fognak nekik hinni akkor sem. Csak egymás egyre fogyó szavazóin marakodnak.
LMP: egyedül ők vehetők komolyan ebből az 5 pártból, az itteni szavazáson is ők vezetnek, de ők is az 5 %-kért küzdenek, amit azért megugrottak legutóbb is.
Momentum, Együtt: ezek a pártok az 1 %-ért küzdenek, az 5 % megugrására már nincs esélyük, nem is sokan veszik őket komolyan. A blogger szerint is meglepetés lenne, ha jelentős változások lennének a következő fél évben.

MACISAJT 2017.11.10. 18:46:00

@Bafana: ""suchmannositottak" kifejezés nagyon tetszett, találó."

Köszönöm.

Van még. Pl. a weyerbélázás. Weyer Béla annak idején Budapestről küldözgette tudósításait a németországi Süddeutsche Zeitungnak, amelyből azután az Antall-idők „kormánykézen lévő” közszolgálati rádiója vezető hírként juttatta el az ország legeldugottabb sarkába is az akkori ellenzék soros üzenetét, a tudósító nevét elhagyva, a „tekintélyes német liberális lap” aurájába csomagolva.

Vagy. A tocsikolás: a politikai hatalom korrupt készpénzre váltásának szinonimája 1994-1998 között( sorosan összekötve a suchmannositással).

VaradiJanos 2017.11.10. 18:57:03

@Frady Endre: így van, ha leküzdik a fajtád irànti undorukat, akkor orbánnak annyi ....

VaradiJanos 2017.11.10. 19:00:23

@1ghost: szia anyadmajma taga kvadrillo! Megvolt a járőrözés a C blokkban? Tényleg kétezerért szerzel örömet a fogvatartottaknak? Ha bekerül orbàn, őt is kiszolgálod?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 19:04:13

@MACISAJT:

"Weyer Béla annak idején Budapestről küldözgette tudósításait a németországi Süddeutsche Zeitungnak"

Él még az a szarkupac?

Zus 2017.11.10. 19:12:14

@eßemfaßom még áll: "nyilván ezért olyan kiugróan magas a kormánypárti média nézettsége hiszen a lakosság döntő többsége csak azt nézi :))))

te hülyeúr"

Ide figyelj baromarcú, először is, ne osztogasd a jelzőid ! Másfelől, te papok faszán szocializálódott orbánhívő, meséld már el nekem, hogy a barátaid által letarolt közmédiából vidéken pontosan hol és melyik orgánum baloldali vagy legalábbis, centrális hangvételű ? Csak, hogy az áldott nép is hallhassa, ne csak a vezéredet, hanem az ellentáborát is ! Nincs ilyen, igaz ? Legfeljebb egy-két házinyomda, napi 10-20 ellenhangvételű példánnyal.

Ugye, hallgattassék meg a másik fél is ? Itt Faszomisztánban a vezéred tán ezt megengedi, sőt így is jár el, nemdebár ? Mikor éppen szabadlábon van az elmegyógyintézetből, akkor is azon munkálkodik a bandájával, hogy mindenféle más hangokat elhalgattasson, nehogy valaki ráhúzza a szaros lepedőt. Aki nem áll a sorba, azokra hirtelen rámegy a NAV, a Kubatov-listát olvasgató futballhuligán kopaszok... Meg hát ugye az is normális dolog, hogy mindenféle beszélni alig tudó tahó kopaszok elállják az utat azok előtt, akik időben le szeretnék adni a népszavazási igényüket egy hivatalban ? Ja, végül is le is verhették volna a népszavazást igénylőket a náluk nem levő viperákkal, meg baseball ütőkkel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 19:32:40

@Zus:

"a barátaid által letarolt közmédiából vidéken pontosan hol és melyik orgánum baloldali vagy legalábbis, centrális hangvételű ?"

Talán nem kellett volna eladnotok a baloldali médiátokat. A tiétek volt, csak elkótyavetyéltétek, most meg sír a szátok.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 19:46:33

@MACISAJT:

1990 óta valójában az egetlen kormány, mely nem uralta az állami médiákat az Antall-kormány volt. S még így is szólásszabadságot elnyomó diktatúrának számított a ballibeknél. Plusz mondogatták, nem is lesz 1994-ben választás, mert a fasiszta Antall bevezeti addig a totális diktatúrát.

Vicces, nem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 21:22:38

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"S még így is szólásszabadságot elnyomó diktatúrának számított a ballibeknél."

Amúgy teljes joggal. Köztudott ui., hogy mindig diktatúra van, amikor nem a ballibek vannak hatalmon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 21:30:13

2014-ben is az a riogatás ment, hogy Orbán nem adja át a hatalmat, ha veszít, most is ez megy. Miközben épp a ballibek reménykednek forradalomban, vagyis erőszakos hatalomátvételben. :DDD S van, aki közülük ezt komolyan is hiszi.

Zus 2017.11.10. 21:54:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Talán nem kellett volna eladnotok a baloldali médiátokat. A tiétek volt, csak elkótyavetyéltétek, most meg sír a szátok. "

A te szád sír, hogy ha a vezér alól kidől a szószék, akkor az nehogy a seggével a szádba essen, mert akkor csak úgy kapsz majd levegőt, ha a nagy ember elfingja magát.
Nyilván az eladott baloldali, meg centrista sajtóorgánumok miatt küszködik az egy szem budapest környéki Klub rádió és szív az állandó jogszabályi, meg navos vegzálásoktól. Meg persze ezért kellett az Emberi Jogi Bírósághoz fordulnia a működésének állami akadályoztatása kapcsán. És nyilván pont ezért hallható országszerte ezer frekvencián a Mária Rádió is, nem ? Persze, a ballibek egyenesen Viktor kiráylhoz mentek, hogy "bazmeg Viktor, vedd már el a sajtónkat, meg a médiáinkat, mer' az neked milyen fasza lesz." Ennyi ésszel hogy vagy még szabad lábon ? Ja tudom, bezárták a zárt osztályokat.

1ghost 2017.11.10. 22:24:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @VaradiJanos: @MACISAJT: @Andy73: @Halál kamionja mindenkit elgázol:

Te agyalágyult, bérhazudozó orbántroll. Egész nap itt rohadtál a neten és még mindig nem sikerült fényesre nyalnod a gazdád seggét?

Szedd már össze magad te szerencsétlen hülye.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 22:29:40

@Zus:

"A te szád sír, hogy ha a vezér alól kidől a szószék..."

Nem, az én szám nevet és nevetni fog akkor is, ha jövő áprilisban megint akkora zakót kaptok, hogy újabb 4 évig nem heveritek ki.

"Nyilván az eladott baloldali, meg centrista sajtóorgánumok miatt küszködik..."

Csúsztatsz. de nem baj. Be kell tartani a törvényeket. Szörnyű és felháborító, de a törvények minden médiumra vonatkoznak. Ahogy a CEU-ra is, mellesleg.

Bezzeg akkor nem sírtatok, amikor a szoclib kormány alatt a tiétek volt szinte az egész országos média.

1ghost 2017.11.10. 22:51:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "törvények minden médiumra vonatkoznak."

Te segghülye blogger géza! Hülyébb vagy mint valaha. A rohadt gazdád cégekre szabott törvényeket hoz, lásd reklámadó az RTL klubbra, stb.
Takarodj vissza a tolvaj korrupt gazdád seggébe te illiberális orbáncsicska.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 08:35:21

@1ghost:

"Takarodj vissza a tolvaj korrupt gazdád seggébe te illiberális orbáncsicska."

És ha nem, akkor mit csinálsz? Sírni fogsz?

1ghost 2017.11.11. 11:16:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nézőpont? Na ne röhögtess! Az orbán seggében van, pont melletted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 12:23:16

@1ghost:

Kiskócsag, akkor ugye az összes kutatóintézet Orbán seggében van? Csak mert mind kb. ugyanazt az eredményt hozta ki.

1ghost 2017.11.11. 16:38:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Baromság! Nézd meg például a publicust. Na ugye.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 16:55:28

@1ghost:

Ha a Nézőpontot a Fidesz-közelisége miatt nem fogadod el, akkor a Publicust meg a maszop-közelsége miatt utasítsd el.

Ja, hogy szeeinted a Publicus nem maszop-közeli? Csak annyira nem, ahogy a Nézőpont nem Fidesz-közeli.

1ghost 2017.11.11. 17:19:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az orbántalpnyaló Mráz Ágoston féle Nézőpont Intézet mint hiteles forrás? Te segghülye fidesztroll! Neked még a két bit is kiment az agyadból?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 17:25:22

@1ghost:

"Neked még a két bit is kiment az agyadból?"

Köszönöm a bókot, de a ballib mantra szerint a fideszesek agya csak egybites.

Két biten már 4 állapot ábrázolható. :)

1ghost 2017.11.11. 17:46:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Lehet, hogy igazad van. Mert tényleg nagyon segghülyének kell lenni, ha még dicsekedsz is vele.

:)))))))))))))))))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 18:04:55

@1ghost:

Ennél már csak az a nagyobb hülye, aki a számára kiadott brosúrát sem tudja felmondani.

1ghost 2017.11.11. 19:12:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát bizony ezt tövig beszoptad. Brosúrát a hozzád hasonló fideszes hülyegyerekek használnak. Az egy bit mellé kötelezően jár!

:))))))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 19:43:31

@1ghost:

És te ezt elhitted? Hát jól átbasztak a pártbizalmi tájékoztatón.

1ghost 2017.11.11. 19:52:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát most meg valami vallási témában szeretnél szopórollerre szállni? Nekem mindegy.
Ha jól esik, nyugodtan.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 20:47:24

@1ghost:

Hogy jön ode a vallás? Ja már értem! Az egykori III/III-ba beszervezett pap most a pártbizalmitok, mi?

eßemfaßom meg áll 2017.11.11. 21:07:48

@Zus: "Ide figyelj baromarcú, először is, ne osztogasd a jelzőid"

Ez szép volt egy Hülyeúrtól :)

eßemfaßom meg áll 2017.11.11. 21:14:19

@Zus: Egyébként az még a Hülyeúrnak is megvan, hogy az internetet nem csak Bp belvárosában lehet fogni? Akit érdekel minimálisan is a politika az onnan tájékozódik ahonnan kedve tartja, akit meg nem érdekel az nem jár választásra se.
De komolyan mekkora röhej már, hogy az index állandóan azon röhög mennyire a kutya se követi a fideszmédiát itt meg a Hülyeúr arra veri a nyálát, hogy szegény választópolgárok kizárólag a csak a fideszmédiából tájékozódnak.

eßemfaßom meg áll 2017.11.11. 21:16:06

@1ghost: Bástya elvtársat már meg se említi a ketteske?

1ghost 2017.11.11. 21:33:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát te hoztad fel a hit kérdését, látod olyan hülye vagy, hogy már saját magadat sem érted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 21:43:25

@1ghost:

Jó, jó, de most már menj vissza a kórterembe, mindjárt jön az esti vizit, aztán ha nem leszel az ágyadban, akkor a holnap elektrosokkal kezdődik a számodra. Már így is eléggé szétcsapatták az agyadat, még jobban akarod?

1ghost 2017.11.11. 21:56:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát ez haláli! Először szopórollerezel egy nagyot a politikában. Integetsz, hajtod a rollert, verejtékezel, miközben mindenki röhög rajtad.

Utána átszállsz a vallási szopórollerre, a helyzet ugyanez.

Most meg úgy döntesz, hogy szopórollerezni szeretnél az orvostudományban is. Rendben, legyen, hajtsad szépen.

De nagyon vigyázz! Késő van! Ideje visszabújnod a tolvaj, korrupt orbán gazdád seggébe még kapuzárás előtt.

:)))))))

vajdasagi 2017.11.12. 10:19:47

@Mizantróp.: Az LMP gazdasági téren nem liberális. baloldalinak baloldali, de hát a fityisz is baloldali, csak sokaknak ez még nem esett le.

Arth_ur 2017.11.12. 23:08:21

Ezzel a "reális végeredmény kihirdetéssel" ne nevettessétek ki magatokat!
Itt nincs, és nem is lehet reális eredmény, nem reprezentatív a minta, köze nincs a pártok tényleges támogatottságához.
Akkor sem volt reális a részeredmény, amikor még az LMP támogatók körében volt a legterjedtebb, hogy itt szavazni lehet, és az Együtt szimpatizánsai még nem is hallottak a blogotokról, és ezért a pártjuk a béka s...e alatt volt a listátokon, meg most sem az, amikorra ők eszméltek a leginkább, és körbeadták a hírt, hogy szavazzanak az embereik.

Arth_ur 2017.11.12. 23:09:59

Ezzel a "reális végeredmény kihirdetéssel" ne nevettessétek ki magatokat!
Itt nincs, és nem is lehet reális eredmény, nem reprezentatív a minta, köze nincs a pártok tényleges támogatottságához.
Akkor sem volt reális a részeredmény, amikor még az LMP támogatók körében volt a legterjedtebb, hogy itt szavazni lehet, és az Együtt szimpatizánsai még nem is hallottak a blogotokról, és ezért a pártjuk a béka s...e alatt volt a listátokon, meg most sem az, amikorra ők eszméltek a leginkább, és körbeadták a hírt, hogy szavazzanak az embereik.
Egy pillanatig sem gondolom, hogy a hivatalos közvéleménykutatási adatok megfelelően pontosak lennének, de közelebb állnak a valósághoz, mint ez a szavazás volt bármelyik pilllanatában is.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.13. 16:40:40

@VaradiJanos: "fajtád iránti undor" ???
Tudod, hogy így kezdődött a fasizmus is, és mekkora világégés lett belőle?
Nem érzed, hogy ez a rasszista gyűlölködés mennyire veszélyes?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.13. 16:42:35

@Mizantróp.: Azonkívül szerintem jogos önvédelemből fideszesnek vallják magukat a közvélemény kutatók előtt olyanok is, akik nem szeretnék elárulni az ettől eltérő pártpreferenciájukat. :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.13. 16:44:15

@DFK: Eljöhet még az az idő, amikor az egyébként sosem szavazóknak is elegük lesz, és mégis elmennek leadni a tiltakozó szavazatukat. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.13. 16:53:22

@Frady Endre:

Tisztelt ÍHölgyem,

ez bizony meglehet, ez az idő hamarosan el is jöhet. S akkor 2 milliónál jóval többen adják le tiltakozó szavazatukat - Önök ellen.
süti beállítások módosítása