Különvélemény

A 2018 -as választás abszurduma

2017. november 09. - Túlélő ...

Abszurdum: zavaróan értelmetlen helyzet vagy körülmény, amely annyira ellenkezik az ésszerűen elvárhatóval, hogy az szinte már nevetséges. /forrás: értelmező szótár/

2018 áprilisában (talán nyolcadikán) parlamenti választások lesznek Magyarországon, melyen a legjobban szereplő 10 párt eldöntheti hazánk elkövetkező négy évének fő irányvonalait. A voksoláson körülbelül 5 millió ember fog részt venni (62% -os részvétel esetén), melyből kb. 60% megszavazza majd a Fideszt, nagyjából 15% a Jobbikot, a maradék 25% -on pedig (ami körülbelül 1,2 millió voks lesz), három olyan párt osztozik majd, melyek elérik a parlamenti küszöböt. (Ezek az MSZP, a DK és az LMP lesznek). Mindannyian tudjuk vagy sejtjük, hogy ez várható, hiszen folyamatosan ezt jelzik előre a közvélemény-kutatások is (kisebb - nagyobb eltérésekkel). Ettől a bizonyos forgatókönyvtől minél inkább eltér a valóság, annál nagyobb lesz a meglepetés. HA eltér.

Miért abszurdum akkor a 2018 -as választás? Egyrészt mert bár egyáltalán nem áll jól az ország (szinte semmilyen téren, lásd: korrupció, bérhelyzet, általános szegénység, morális-erkölcsi szint, oktatás - egészségügy állapota stb), mégis borítékolható a kormányzó pártok újraválasztása, másrészt mert a régi hatalom megdöntésére esélyes erők nem szándékoznak hatékony összefogást teremteni, annak ellenére sem, hogy a fentiekben vázolt várható végeredményt ők is pontosan tudják.

Magyar módra cselekszünk, magyar mentalitással, jellegzetes pannon önfejűséggel, gőggel és korlátoltsággal. Ez MINDEN szereplőre igaz a fenti "képletben". EZ most a helyzet és úgy tűnik nem is nagyon várható változás. Pedig valójában az utolsó pillanatig nem késő. Van még kereken 5 hónap. Hogy mi segítene? Az biztos, hogy NEM egy "Jobbik - baloldal" összeborulás. Sokkal inkább egy ütős kampány kellene, melyben az 5 legerősebb demokratikus ellenzéki párt - MSZP, DK, LMP, Momentum, Együtt - végre komolyan véve választóikat az igazán lényeges kérdésekkel kezdenének foglalkozni (és nem a Fidesz gumicsontjain rágódnának). Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket és azt, hogy mit gondolnak a 8 legfontosabb kérdésben:

  1. Adópolitika
  2. Egészségügy
  3. Oktatás
  4. Külpolitika, külgazdaság politika
  5. Korrupció megszüntetése
  6. Bérhelyzet, szociális helyzet
  7. Demokratikus törvényalkotás, fékek-ellensúlyok
  8. Migrációs politika

Nyilván vitatható, hogy melyik párt mit sorol a 8 legfontosabb kérdés közé, de bármilyen témákat is választanának, AZOKRÓL kellene beszélniük. Sürgősen. Túl sok vesztenivalójuk már nincs.

És most nézzük, ki mit gondol a pártokról? (Felhívjuk a figyelmet, hogy az alábbi eredmények alatt van a reális végeredmény, a százalékokkal.)

Eredmény 1430 szavazat után (nov.10. 15:20) Reális végeredmény:

  • 1. - LMP   -   29% (417 voks)
  • 2. - Jobbik - 19%
  • 3. - Kétfarkú - 18,5%
  • 4. - Moment - 13,5%
  • 5. - DK    -    11%  

Az eredmény furcsa módon 15:20 és 20:00 óra közt gyökereset megváltozott: alig 4,5 óra alatt 479 szavazat érkezett az Együttre, mely idő alatt az addig vezető helyen álló LMP -re csak 82 voks "futott be". Ez valószínűleg szervezett szavazásra vagy hacker beavatkozásra utal (sajnos). Bár feltüntetjük a végeredmény százalékait, inkább a fenti eredmény tekinthető reálisnak (az 1430 volks utáni). Utolsó eredmény (20:00): Együtt: 23,7% (524), LMP: 22,5% (499), Jobbik: 15,4% (340), Kétfarkú: 14% (311), Momentum: 11% (244), DK: 8,7% (193).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonvelemenyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr6413223149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magister_ 2017.11.10. 06:37:47

Kilencedik fontos ügynek ott az energiapolitika és a Paksgate, vagyis a Paks kapcsán Orbán által kitrükközött sumákolás kivizsgálása. Tizediknek meg én a választási tv és házszabály (tv alkotás) igazságosabbá tételét választanám.

ostvan1 2017.11.10. 08:15:37

Emlékezzünk 2002. közvéleménykutatási eredményeire!

Ad Dio 2017.11.10. 08:21:35

"Magyar módra cselekszünk, magyar mentalitással, jellegzetes pannon önfejűséggel, gőggel és korlátoltsággal. Ez MINDEN szereplőre igaz a fenti "képletben". EZ most a helyzet és úgy tűnik nem is nagyon várható változás. Pedig valójában az utolsó pillanatig nem késő. Van még kereken 5 hónap. Hogy mi segítene? Az biztos, hogy NEM egy "Jobbik - baloldal" összeborulás. Sokkal inkább egy ütős kampány kellene"

És ezt így egy lendülettel. Káprázatos...

Kivlov 2017.11.10. 08:27:52

"Egyrészt mert bár egyáltalán nem áll jól az ország..."
Haha. Nagyságrendekkel jobban áll, mint a vörösök alatt bármikor is állt. Ezért is lesz fityisz 2018ban újra.

zizi77 2017.11.10. 08:30:58

A fenti szavazásból úgy tűnik, hogy azért az MSZP és DK nem olyan népszerű, mint szeretnék hinni. Nyílván ez nem reprezentatív felmérés, de kisebb csoda kéne, hogy ennél jobban tudjanak szerepelni.
Én drukkolok, hogy valaki végre értelmezhető programmal álljon elő.

panteon 2017.11.10. 08:32:57

Egyik pártot sem érdekli, hogy mi van az emberekkel!!!!!!
Be akarnak jutni a Parlamentbe, mert jó a fizetés!!!
SZ@rik az összes a problémákra, egy a lényeg ŐK jól jöjjenek ki anyagilag!!!
Ezeknek a szemeteknek csak egy jól fizető munkahely a képviselősdi..
Ezért hangoztatják:"Most még nem készülünk kormányváltásra, majd csak 4-8-12 év múlva.."
Aki abban bízik, hogy majd ha X.Y párt kerül hatalomra akkor jobb lesz, az egyszerűen hülye.

DFK 2017.11.10. 08:47:32

Vegyük sorra a pontokat.
1. Adó: Tudjuk mit akarnak, többkulcsos, a középosztály számára magasabb adót. Na, akkor menne le, aki még eddig maradt...
2.Egészségügy: Emlékszünk kit csinál a balliberális oldal: kórházbezárás
3.Oktatás: Magyar Bálint ámokfutásárqa emlékszünk? Kakaóbiztos számítógép az óvodába...
4.Külpolitika, külgazdaság politika: Merjünk kicsik lenni, hunyászkodjunk meg, ne álljunk ki magunkért
5.Korrupció megszüntetése: hát... tudjuk nem jobbak ebben, mint a Fidesz (sőt).
6.Bérhelyzet, szociális helyzet: ki volt aki a minimálbér emelés ellen nyöszörgött? Ráadásul a megélhetési gyerekcsinálókat támogatnák.
7.Demokratikus törvényalkotás, fékek-ellensúlyok: gyk.k.: demokratikus az, ha a ballibsik kormányoznak.
8.Migrációs politika: tudjuk mit támogat a balliberális ellenzék: a korlátlan elosztású korlátlan migrációt.
Ne tessenek csodálkozni, ha nem népszerűek....

Hidvégi Mihály 2017.11.10. 08:48:51

@panteon: Aztán szögezzük le, hogy az is egyszerűen hülye, aki nem hisz semmiben.

vergyula 2017.11.10. 08:52:15

@ostvan1: Én nem emlékszem, segíts.

ZX 2017.11.10. 09:04:45

@DFK: Most leírtad a maszopot meg max a dk-t. Mi van a többiekkel? Nekik nagyon nem ez a politikájuk, ráadásul nem is értelmezhető, hogy mit csináltak a múltban, mert még nem voltak hatalmon.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 09:06:43

A fontos cél: a ballibek összeomlása.

Ha ellenzéki szavazó vagy és a Fideszt semmiképpen akarod, szavazz az LMP-re vagy a Jobbikra, de liberális pártra semmiképp!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 09:11:40

A ballib politika pár pontban:
- Adópolitika: agyonadóztatni a kicsit is többet kereső bérből élőket, viszont nulla adó a nagytőkének,
- Egészségügy: mindent privatizálni,
- Oktatás: legyen ateista propaganda, homkoktolerancia, már az óvodákban is,
- Külpolitika, külgazdaság politika: gondolkodás nélkül bólogatni az EU-nak és a NATO_nak,
- Korrupció megszüntetése: fideszes korrupció helyett ballib korrupció,
- Bérhelyzet, szociális helyzet: csökkenteni a béreket, mert a magas bér csökkenti a tőkések profitját, viszont magas segályeket lumpeneknek,
- Demokratikus törvényalkotás, fékek-ellensúlyok: mindenben csináljuk azt, féktelenül, amit mond Soros,
- Migrációs politika: iszlamizálni az országot.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 09:12:58

@Fabius Q:

"Kilencedik fontos ügynek ott az energiapolitika és a Paksgate, vagyis a Paks kapcsán Orbán által kitrükközött sumákolás kivizsgálása. Tizediknek meg én a választási tv és házszabály (tv alkotás) igazságosabbá tételét választanám."

- Lerombolni paksot, minden legyen zöld energia, 20-szoros áron,
- Az új választási szabály tegye lehetetlenné nem-liberálisok indulását.

inteligencs elenzeki 2017.11.10. 09:23:46

"egyáltalán nem áll jól az ország (szinte semmilyen téren, lásd: korrupció, bérhelyzet, általános szegénység, morális-erkölcsi szint, oktatás - egészségügy állapota"

Ebben mélyen egyetérthetünk.
Amiért mégis a Fideszre szavazok, annak oka az, hogy ballibsi kormányzás esetén ezekben a pontokban még szarabbul állnánk.
Azért ne csüggedjetek, toljátok csak a sületlenségeket. (Hátha) :)))

bontottcsirke 2017.11.10. 09:33:54

@Comte de Gippaud: szerencsére nem nyeri meg a fidesz, a dzsobbikkal lesz a befutó.Viszont érdekes lesz, amikor a kétfarkú kutya bent lesz. Arra mit fogsz lépni?

Potyka Kálmán 2017.11.10. 09:34:22

Az "MSZP politikája" nem változik. Ezen belül követted Botka kampányát? Neked "ütősnek" tűnt? Pedig Botka a "legbaloldalibb" közülük, aki képes volt még a "baloldali fordulat" (hahaha) jelszavával is előállni. Persze fő tanácsadója Lengyel Laci, Pogátsa Zoltán és hasonló kaliberek.

Ütős kampány? Na ezt a Botkát cserélték le Gyurcsány "elhasznált" Ferencre, Bokros "senkineksemkell" Lajosra, és Fodor "0%" Gáborra. Ja és Lendvai "alapjövedelmes" Ildikóra, akinek - és körének - mostanra két párt szanálása van az életrajzában (az egyik az MSZP, a másik a "megalapjövedelmesedett" PM).

Ütős kampány? Kutyaütős talán.

gyurmicsek 2017.11.10. 09:41:18

@DFK: "Magyar Bálint ámokfutásárqa emlékszünk?" A mostaniakhoz képest ipari tanuló volt....

high up! 2017.11.10. 09:44:32

Mégis, 9 millió Átaghülyemagyarral hogyan a f@szba lehetett volna 27 év alatt polgári társadalmat, megközelítőleg Szlovén életszínvonalat felépíteni? Sehogy.

Az ilyen, az önmaguk megsemmisítésre élvező ostoba népeknek, akik rendre ugyanabban a szarban fetrengenek, csak néha hason, néha háton, tényleg csak a szovjet út marad: egy rámenős hordószónok alá behódolni és skandálni azt a 2-3 jelszót, amit a csökött agyukkal még képesek megjegyezni. Erre hiszik azt a debiljei, hogy Na most asztán jó irányba mennek a dógok!

Eközben egy teljes generáció hal ki Birkanisztánban, mert en bloc leléptek Nyugatra.

FOLYTASSUK!

inteligencs elenzeki 2017.11.10. 09:51:50

@bontottcsirke:

"Viszont érdekes lesz, amikor a kétfarkú kutya bent lesz. Arra mit fogsz lépni?"

Természetesen gratulálok nekik, és örülni fogok, hogy színesedik a politikai palettánk. :)))

Kampfer 2017.11.10. 09:55:51

"Miért abszurdum akkor a 2018 -as választás? Egyrészt mert bár egyáltalán nem áll jól az ország (szinte semmilyen téren, lásd: korrupció, bérhelyzet, általános szegénység, morális-erkölcsi szint, oktatás - egészségügy állapota stb), mégis borítékolható a kormányzó pártok újraválasztása..."

Bocsi! De nem erről szól a nagybetűs demokrácia? Lehet, hogy szerinted minden totálszar, de ha a választók releváns többsége nem kér a ballibákból, akkor vagy leszavaz a kormánypártokra, vagy nem szavaz, ezzel gyarapítva az egyébként is inaktívak táborát. Ebből következik a kormány hatalmon maradása. Szerinted ez abszurd, mások szerint logikus következmény.

És szerinted mi a 'megoldás'?

"Sokkal inkább egy ütős kampány kellene, melyben az 5 legerősebb demokratikus ellenzéki párt - MSZP, DK, LMP, Momentum, Együtt - végre komolyan véve választóikat az igazán lényeges kérdésekkel kezdenének foglalkozni..."

Értem. Tehát akkor ők a 'demokratikus' és 'erők'. Ok. Tehát a maszop, a dk, a belvárosiak és az együtt (külön) a megoldás, no és persze az épp a napokban vadul aktivizált Betti? Akik nagyjából úgy rühellik egymást is, mint a sz@rt. De azért működjenek együtt és gyorsan kerüljenek kormányra, előrevetítve egy hatékony, biztos alapokon nyugvó és konszenzusos kormányzást... Ok. Nem vagy kissé naiv?

"Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket és azt, hogy mit gondolnak a 8 legfontosabb kérdésben:"

1. Adópolitika: többkulcsos adó, 'alapjövedelem' (o.m.g.), szociális érzékenység, többet elvenni fönt, odaadni lent. Ezt anno már próbáltuk. Milyen szép is volt átlagbéren 36%-ot adózni (szuperbruttósítva)! Szerintem inkább ne...

2. Egészségügy: több pénzt neki, orvosoknak, ápolóknak fizetésemelést, le a hálapénzzel és építsünk kórházakat. Tuti. Próbáltuk. Szülőm alól simán kinyírták a kórházat, ahol dolgozott (ma üresen áll az épület egy része), de szép is volt, a magáncéget bevonva a folyosón fektetni a betegeket, de szép volt a rokonhoz itt Pesten vinni a tisztálkodószereket, gyógyszert és még a szobatársának is mi vásároltunk be a patikában... Tuti! Ettől még persze ma is egy rakás sz@r az egészségügy. De EZEKNEK nem hiszem el, hogy bármit javítani tudnának/akarnának! Köszi, inkább ne...!

3. Oktatás: egy vicc. Ami a nagyon 'demokratikus' erők idején is egy közröhej volt! De szép is volt a 'magyarbálintok' és 'hilleristvánok' oktatáspolitikája! Nem mellesleg mindenki büdösnáci volt! Hááát, köszi, ők inkább ne...!

4. Külpolitika, gazdaságpolitika: a külpolitika egy vicc volt. Csak kétféle hatalom rúghatott bele az országba: boldog és boldogtalan. A balázspéteri és a gönczkinga-féle szolgalelkű megalkuvás és feltétel nélküli seggnyalás csodáját láthattuk évekig! Zseniális volt! Ja, nem... Gazdaságról majd beszélnek a számok és a szakemberek.

5. Korrupció megszüntetése: ez nagyon jó vicc! :-) Ezt kellene elhinnem a maszopnak és a dk-nak? Zseniális! No és a Bettike is zseniális lesz, ha ezekben együttműködik egy maszopos, illetve dk-s politikai 'elittel'! Hiteles harc lesz! Ja, nem. Köszi! Inkább ne...!

6. Bérhelyzet, szociális helyzet: a bérkérdést egyrészt rendezi a piac, másrészt az adópolitikával a kormányzat elég sokat segített a DOLGOZÓKON (nem eltartott és ingyenélő 'erőforrásokon')! A szociális helyzetről pedig a baloldal bizonyosan sokat tudna mesélni, miután hosszú éveken át hízlalták a cigányságot és a deviáns munkakerülő ('hhh'-s) réteget! Hát, köszi, de már próbáltuk ezt is. Inkább ne...!

7. Demokratikus törvényalkotás, fékek-ellensúlyok: a törvényalkotás demokratikus, illetve jognak megfelelő voltát illetően a választók 90%-ának ezek semmit sem mondanak, illetve nem is érdekli. Hogy ez jó, vagy velejárója a rendszernek, az más kérdés, de a tények ezek. Ergo ez a része bukó a dolognak. A fékek és ellensúlyok kérdése talán még inkább ilyen. Ezzel releváns többséget szerezni szerintem esélytelen. Továbbá egy dk-t illetve a maszopot magában foglaló politikai 'szendvics' ebben a kérdésben sem tűnne túl hitelesnek! Próbáltuk anno, ha jobban is csinálták ezt a részét, a végeredmény miatt nem lehet hátradőlni. Ezért érdemes volna őket a 'székbe' engedni? Hát, szerintem nem...!

8. Migrációs politika: MENTSEN AZ ISTEN attól, hogy ezek BÁRMELYIKE akár csak egy apró részletkérdésben is dönthessen! Akkor már inkább a kormány politikája maradjon és a közelébe se engedjünk egy ballibát se a hatalomnak! Emiatt a kérdéskör miatt lehet a leghatározottabban elutasítani a felsorolt 'demokratikus' (megalol...) 'erősségeket'! Meg se szólaljanak ebben az ügyben, épp elég volt, amit az elmúlt években műveltek és mondtak! Soha ne dönthessenek ebben (sem)! Szerintem...

Nagyon jó és szükséges volna már egy egészséges változás! Valódi változás! DE erre az itt felsorolt 'erők' nemhogy garanciát nem jelentenek, de inkább a jelenlegi erők további kormányzását teszik lehetővé!

A fidesz számára a haza a párt. A maszop számára a haza Európa, a dk számára a haza az unió. A libeknek a világ. Melyik számára Magyarország a haza?
Kamp.

Bafana 2017.11.10. 09:57:00

@vergyula: nem ostvan1 vagyok, de szivesen segítek.
2002-ben az előrejelzések, a közvéleménykutatók és a kártyavetők mind Fidesz győzelemet jeleztek. Aztán jött a pofára esés. Szánalmasan nézte mindenki Viktort, ahogy a magas lóról leszállva Ibolyát alulról udvarolta. Erre gondolhatott.

ostvan1 2017.11.10. 09:57:24

@vergyula: Akkor is a fidesz győzelmét prognosztizálták a kutatások.

inteligencs elenzeki 2017.11.10. 09:57:32

@high up!:

No, hadd halljuk, akkor kire kéne szavazni ?

ZX 2017.11.10. 09:57:51

@Comte de Gippaud: Ki neked a ballibsi? Bárki aki ellenzék? Tehát akár még a jobbik is?

DFK 2017.11.10. 10:00:39

@ZX: Adó, migráns, szociálpolitika esetében pont ugyanazt mondják.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.10. 10:08:30

Matematikailag a 2 millió Fidesz szavazó az 5 millió feltételezett résztvevőnek nem 60, hanem "csak" 40%-a, de ellenzéki összefogás híján sajnos ez is elég lesz nekik az újabb 4 évnyi ámokfutáshoz.

vajdasagi 2017.11.10. 10:11:40

@zizi77: Itt azért kap az MSZP és a DK kevesebbet, mert az "internet népe" jóval
képzettebb és műveltebb és vagyonosabb az országos átlagnál. Ha az internet-használók választanának csupán, egész másképp alakulnának a pártpreferenciák.

Andy73 2017.11.10. 10:14:56

Szánalmas és nevetséges írás. Egészen hihetetlen, hogy mennyire nem érti a helyzetet.
Nem a választás az abszurd, ott a választók általában nagyon is racionálisan szavaznak, ha legalább részben a megfelelő információk birtokában vannak. Ez ugye 2006-ban nem volt meg, az akkori kormánypárt és az akkor még baloldali túlsúlyban levő média miatt. Ezt büntették 2010-ben a választók, akik azóta sem akarják az akkor elzavart kormánypártokat vissza a hatalomba - de a hátuk közepére sem.
De a blogger még mindig azokat sírja vissza, azokat hívja - hazudja -
demokratikus pártoknak. Ezért az ilyen írások az abszurdak, mert a valóságot egy teljesen kifacsart, abszurd módon érzékeli és írja le.
Éppen ezért inkább abszurd humorban próbálkozzon a blogger a hasonló szösszenetekkel, humoreszkekkel, ne a politológiában, mert az egy ennél sokkal komolyabb és racionálisabb terület.

inteligencs elenzeki 2017.11.10. 10:15:57

@ZX:

"Tehát akár még a jobbik is?"

A jobbikot, már nem igazán lehet sehová besorolni. Bemozdult középre, de kommunikációs szempontból vannak meghökkentő húzásaik.

vajdasagi 2017.11.10. 10:16:14

@WoodrowWilson: Az LMP semmiképpen nem liberális párt. Legalábbis a gazdasági vonalon nem azok. Azt elismerem, hogy Magyarországon egy liberális pártnak nem sok babér terem, és lehet hogy ezt az LMP is felismerte. De ez nem változtat azon, hogy az LMP nem liberális párt.

zizi77 2017.11.10. 10:16:30

@vajdasagi: mégis fura, hogy a Jobbik meg az LMP ennyire vezet, mert itt főként az összefogást szokták isteníteni, amiben ez a két párt nem szerepel ötletként sem. Csak most valahogy mégse. :)

to:rppapa 2017.11.10. 10:17:21

A cikk persze az elcsépelt hülyeséget hajtogatja, hogy program kell... Miközben nagyon jól tudjuk, hogy a választókat nem érdekli a program. Egyrészt mert lusták végigolvasni, többsége nem is tudja értelmezni, másrészt mert azért annyira nem hülyék az emberek, hogy ne tudnák, egyik sem tartja be az igéreteit.
Viszont arra ez a cikk is elég, hogy a Kubatov-kommandó beinduljon és az ismert hazugságokkal vádoljon meg mindenkit, aki veszi a bátorságot - meg elég hülye ahhoz -, hogy elinduljon a maffia ellen egy amúgy is tisztességtelen választáson.

Andy73 2017.11.10. 10:21:47

"morális-erkölcsi szint" - ez a blogger esetében igaz, amennyiben a 2010-ben elzavart politikai erőket sírja vissza a hatalomba, és őket hazudja demokratikusnak.

inteligencs elenzeki 2017.11.10. 10:23:31

@Kampfer:

"Nagyon jó és szükséges volna már egy egészséges változás! Valódi változás! DE erre az itt felsorolt 'erők' nemhogy garanciát nem jelentenek, de inkább a jelenlegi erők további kormányzását teszik lehetővé!"

Ott a pont.

Sexual Harassment Panda 2017.11.10. 10:24:47

Bár Lmp szavazó voltam 2010/2014-ben, jövőre befogott orral a Fideszre fogok szavazni, a ballibek ellen.

WoodrowWilson 2017.11.10. 10:27:54

@vajdasagi: Gazdaságilag valóban nem, de társadalmi értelemben liberálisak. Az alapító okiratukban is leírták.

Tangooo 2017.11.10. 10:53:52

@high up!: Találj ki valami jobbat a választásnál!
Egy puccs mondjuk megfelelne?
Egyébként te miért nem húzol el, ha itt ilyen szar minden?

Tom66 2017.11.10. 10:56:56

„Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket…”

Nincs jövőképük, csak és kizárólag ötletelgetés folyik. Ráadásul az első hét pontra az elmúlt évtizedekben sem találtak megoldást, a nyolcadik pontra pedig ismert a balliberális oldal válasza.

Sexual Harassment Panda 2017.11.10. 11:01:04

@Tom66: szerintem évente pár10k jihadista vadember talán még segíthet.

Andy73 2017.11.10. 11:13:39

"önfejűséggel, gőggel és korlátoltsággal" - ez is igaz a bloggerre, no meg azokra a "demokratikus ellenzéki párt"-okra és politikusokra, akiket a bukásuk után is visszasír a hatalomba.
Magát nyugodtan jellemezheti így, a magyar népet - en bloc - azonban inkább ne minősítse, csak azért, mert a túlnyomó többség nem kér többet belőlük hatalomban.

ZX 2017.11.10. 11:14:26

@DFK: Ez még távolról sincs így, hiába akarod egyszerre mindet rossz színben feltűntetni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.10. 11:15:03

"Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket és azt, hogy mit gondolnak a 8 legfontosabb kérdésben"

A pártok megmutatták a jövőképeiket, szinte mindegyiknek nyilvános a programja.

Gazz 2017.11.10. 11:15:29

@gyurmicsek: Így van. Az oktatás igazi mélyrepülése 2010-ben vett repülőrajtot, amikor a KDNP-re bízták ezt a területet.

vajdasagi 2017.11.10. 11:17:44

@zizi77: Egy dolog, hogy a blogírók mit mondanak, és más dolog, hogy ezek a blogok olvasói mit gondolnak. Én ezeket az olvasókat nevezem "az internet népének". Vedd észre, hogy a kommentelők között több értelmes ember van, mint a szerzők között.
(Elismerem, van sok hülye kommentelő is, meg itt van ugye Putyin bérkommentelője (birka), de a sok-sok értékelhetetlen vagy hülye komment között van ám sok ételmes is.
Az értelmes poszt sokkal ritkább.

Szóval az internet népe a Jobbikot, LMP-t és a Kétfarkút tartja elfogadhatónak. (Meg egy ideig a Momentum tűnt ilyennek, de ez a reményünk most gyorsan elillan.)

röf 2017.11.10. 11:17:52

Ez a magyargyűlölő kertitörpe high up mindenhová odarókázza a szabványdumáját.
Miért nem evakuálja már magát valahová a Galapagosra.
Ha már olyan szar itt….

Sexual Harassment Panda 2017.11.10. 11:22:24

@vajdasagi: nyilván rám céloztál.
Köszönöm.

VaradiJanos 2017.11.10. 11:27:50

@high up!: már csak a teljesen alaptalan, gyagyás őseid által belédplántált felsobbrenduségi érzésed maradt neked, te szerencsétlen .... szopogassad csak ha ízlik, de ne okádjad már ide a gojoknak, mert még tovább csökkented a favoritjaid áprilisi esélyeit!

ZX 2017.11.10. 11:29:02

@Tom66: " Ráadásul az első hét pontra az elmúlt évtizedekben sem találtak megoldást, a nyolcadik pontra pedig ismert a balliberális oldal válasza."

Miért az első 7 pontra a fidesz milyen megoldást találta? Másképp szedi az ugyanakkora adót hogy elhidd de kurva jól jártál? A szar egészségügyet és oktatást tovább rohasztották? Nyaljuk az oroszok seggét, az arabokat szidjuk de oda mentjük az ellopott pénz egy részét, meg letelepedésit osztogatunk nekik? Korrupció soha nem látott méreteket öltött. A bérek sehol nincsenek, a hatékonyság meg a béka segge alatt, nő a szakadék a gazdagok és szegények közt. A demokráciának csak a látszata van meg.
A 8. pontban te tudod hogy ki mit képvisel? Mert még Botka sem bontatott volna kerítést hiába hazudozta a takonykommandó. Csak az ordas hazugságokat mantrázza a fidesztábor.

VaradiJanos 2017.11.10. 11:29:21

@röf: mert egy szerencsétlen hülye, esélye sincs G-ra

high up! 2017.11.10. 11:30:08

@Sexual Harassment Panda: "Bár Lmp szavazó voltam 2010/2014-ben, jövőre befogott orral a Fideszre fogok szavazni, a ballibek ellen."

Tudjuk, Orbanszku a migráns pogromjával kihozta belőled az igaz magyar genetikát, az aljasságot, úm. a mélységes gyűlöletet mindenki iránt, a "Nekem jár hámmer magyar vagyok!" meg hogy "Mindenki hülye a világon, de bezzeg mi magyaroknak nekünk huszonnyócc nóbel díjasunk van!"

Egyébként én is ezt mondtam: Orbaneszkut, mint minden aljas diktátort a (milliós) csőcseléke sose fogja leváltani másra holmi programok alapján. Aki Orbaneszku csőcselékét át akarja venni, az vagy még jobban rájátszik az aljasságra fogékony genetikájukra, vagy felhergeli a csőcseléket, hogy a gazdijuk átverte őket, irány akasztani a diktátort!

99%-ban ez utóbbi a diktátorok sorsa, még a magyarhoz hasonló látszatdemokráciákban is.

FOLYTASSUK!

Zus 2017.11.10. 11:30:26

Az a baj, hogy az ország nagyrésze, a vidék (itt tisztelet a kivételnek), csak a kormánypárti médiákból, meg a templomok szószékeiről tájékozódik (sokat járok vidéken, az ország minden részén és amiket ott hallok az egyszeri emberektől...!). A kormánymédia egyértelmű, hogy mit fog mondani. A papok meg feltakarnak mögéjük, mert azoknak meg az a lényeg, hogy dőljön a lóvé és ne adózzanak utána (az egyház régi szlogenje megy: ezer éve ingyen élünk...).

high up! 2017.11.10. 11:38:54

@Gazz: "Az oktatás igazi mélyrepülése 2010-ben vett repülőrajtot, amikor a KDNP-re bízták ezt a területet."

Pontosabban a fidesz-kdnp-re. 2015-ra már be is érett is a lebutítási erőfeszítés gyümölcse: Orbaneszku PISA papirost kapott, hogy a 15 éves generáció 1/3-a funkcionális analfabéta.

Azért nehogy elvitassuk már Orbaneszku eme világra szóló sikerét, más diktátoroknak évtizedek kellettek az ilyen eredmények eléréséhez, neki elég volt pár év is.

Lazítani nem lehet, a cél hogy 2021-re a 15 éves korosztály funkcionális analfabéta aránya elérje a felmenőik 90%-os arányát. Oszt 2022-ig le lehet számoln azzal a maradék Soros által fizetett 10% elhajlóval, akik a nyóccosztály után tovább tanultak, oszt akokr 2026-ra meglesz a fajtiszta magyar segédmunkás állam.

FOLYTASSUK!

Kunhallmi Agnes 2017.11.10. 11:52:10

Az Orban ugyis megbukik, az MSZP meg, siman nyer ketharmaddal. Mert mindenki le akarja valtani a diktatort.

MACISAJT 2017.11.10. 11:56:12

"Miért abszurdum akkor a 2018 -as választás? Egyrészt mert bár egyáltalán nem áll jól az ország "

Ez így ebben a formában nem igaz. Tehát pontosítsunk: az un. "rendszerváltás" óta még soha nem állt még ilyen jól az ország.
A GDP növekedés , az export, a külker mérleg többlet, a stabilan államháztartási hiány 3% alatt, a csökkenő munkanélküliség ami már munka erő hiánnyá változott, az alacsony infláció, a folyamatos reálbér növekedés, a nyugdíjak emelkedése.

Hol van már a 2004 óta tartó túlzott deficit eljárás, az EU-ban elsőként felvett IMF hitel vagy bármi, munkanélküliségtől inflációig, a CDS mutatótól a hitelminősítői bóvliig? Sorban múlnak el, ahogyan a svájci frank hitelek.

És még valami. Mindez évek óta stabil folyamatok eredménye.
Ami azt jelenti hogy a választások után, ahogyan 2014-ben, nem kerül sor nadrágszíj meg szorításra, a "liberális" közgazdasági recept szerint.

Igazából az "unortodox" gazdaság példamutatóvá vált az EU-n belül, sok magyar megoldást átvettek és másolnak(no meg támadnak).

1ghost 2017.11.10. 11:59:22

Hát itt meg mi a faszt történt? A Hibbant Narancsos Néró kedvenc sportjáról, ahová az adófizetők verejtékét kamionszámra öntik, már nem beszél senki?

Bástya elvtársat megidézve: Hát a Narancsos futtbal már nem ér szart se?

Pedig ez a tetves orbánista szarházi bérhazudozó fidesztroll- @VaradiJanos: @röf: @Andy73: @Sexual Harassment Panda: @Kampfer: - most igazán dicsekedhetne, hiszen a luxemburgi kenyérfényesítők mindössze egy góllal tudták lenyomni hazánk fiait.
Fasza, mi?

Az Andorra, Feröer Szigetek, Luxemburg futtbalóriások közül már csak kettő tudott legyőzni minket, a feröri haltenyésztőktől pedig immár pontot tudunk rabolni.

A fejlődés vitán felüli! Stadiont még, még, még! Pénzt a fidesz sleppnek, még még, még! Még többet mészárosnak, orbán ráhelnek, rogánnak.

Minden és mindenki más pedig ott rohadjon meg orbánisztánban ahol éppen van!

Éljen a Narancsos Banánköztársaság! Vivát!

MACISAJT 2017.11.10. 12:01:43

ALAPSZABÁLY : kormányozni muszáj valakinek( különben itt is kijevi anarchia és káosz következne).
A jelenlegi kínálatból pedig( agyonvert ballibák, Fidesz/Orbán, operettnácik, majdnemzöldek) világos hogy az egyedüli kormányképes erő a jelenlegi.

Ami pedig a két fajta kormányzás között az un. "rendszerváltás" óta eltelt 24 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között kimutathatóak a lényegi különbségek.

Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent, MOL-tól párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve), a befolyt pénz is eltűnt(ahogy a többi is) , az államadósság is az egekbe emelkedett noch dazu az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest viszont Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is pénz bér- és nyugdíjemelésekre, fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin, Mallorcán..

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik valahogy soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy velük együtt eltűnt 206 milliárd forintos , általuk a 2014-es évre tervezett(!) MNB veszteség is, amit 2015-ben naná hogy az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia, mégpedig kötelezően...

A titok a lopások természetében rejtőzik.Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Tehát amíg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.
2002 előtt azzal uszítottak ballibáék hogy a Fidesz lop és " Magyarország többet érdemel" meg " több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak".
Bejött, valahogy nyertek. És? Mi következett? Kiszórták az ablakon a pénzt oszt két év múlva már fuccsban volt az ország(lásd öszödi beszédet) ami aztán nyílegyenesen tartott letolt gatyával a 2008-as válságba.

Oligarchák? Simicska ma már ballibsi bezzegember, Leisztinger, Várszegi , Kapolyi, Zwack szinte említésre sem méltók.
Mészárost kell anyázni naponta, miközben a TOP 100 gazdagja közül 80% ballibsi aki az mszp-szdsz ormányok alatt hízott szép kövérre.

2017. január. 13. 19:01 Gazdaság
Az MSZP volt pénztárnoka önti a százmilliókat az újságjaiba

Tízmillió híján egymilliárd forintot fizetett be tőkeemelésként Puch László MSZP-s politikus bécsi cége a Szabad Föld kiadójába."

Világos:-P A pártnak van 1,2 milliárd adóssága, ellenben a volt pártpénztárnok Bécsből utal haza egy milliárdot..:-P
Ja és a jelenlegi kormányzat korrupt. Aha.
És hozzuk vissza puchot és/vagy simicseket.
Na ne már.

ZX 2017.11.10. 12:04:12

@MACISAJT: Te miről beszélsz? Sereghajtók vagyunk a régióban. Mindenki húz el mellettünk. Erre vagy büszke hogy lassan már a románok is előttünk járnak?

MACISAJT 2017.11.10. 12:15:54

@ZX: " lassan már a románok is előttünk járnak? "

Menj oda és tapasztald meg, mennyire:P

Erdély felét , Bukarestet és a tengerpart egy pici részét leszámítva tiszta Balkantourist időutazás...

1ghost 2017.11.10. 12:20:31

@MACISAJT:

Te szarházi orbántroll! Hazudhatsz tízszer ennyit is! Gamer over nertárs. Az emberek már csak köpnek a tolvaj fideszfajtádra.

DFK 2017.11.10. 12:21:38

@high up!: Nem tűnik fel a korreláció az analfabéták aránya és a rejtett erőforrások aránya között egy korosztályban? És erről a baloldali társadalompolitika tehet:cigánytenyészet üzemeltetetésével (tudod, meg is mondta, megél a f@szából...).

eßemfaßom még áll 2017.11.10. 12:23:46

@ostvan1: "Akkor is a fidesz győzelmét prognosztizálták a kutatások." Mármint statisztikai hibahatár környéki fidesz előnyt mértek és statisztikaihibahatárnyi mszp győzelem lett a vége úgy, hogy a második fordulóban már a fidesz győzött csak nem eléggé. Valóban most is hasonló lenne a helyzet?

eßemfaßom még áll 2017.11.10. 12:27:30

@Zus: "Az a baj, hogy az ország nagyrésze, a vidék (itt tisztelet a kivételnek), csak a kormánypárti médiákból, meg a templomok szószékeiről tájékozódik "

nyilván ezért olyan kiugróan magas a kormánypárti média nézettsége hiszen a lakosság döntő többsége csak azt nézi :))))

te hülyeúr

haXXor 2017.11.10. 12:33:00

Nem bántás, de az emberek azért fogják a Fideszt újra megválasztani mert elégedettek velük. Lehet görcsölni, lehet arrogánsan basztatni azt aki Fidesz szavazó, meg lehet kérdőjelezni bárki értelmi képességét de ameddig a demokrácia úgy működik, hogy bárki választhat a felsorolt pártok közül, addig el kell fogadni, hogy az ország akarata most a Fidesz.

Nem vagy te sem jobb másnál, max szarabb az élethez, ha számodra bármi befolyással bír a regnáló párt neve...

Kivlov 2017.11.10. 12:37:42

nyíghattok, vörösök.
Jövőre jön zsinórban a 3. cumi. :D

zizi77 2017.11.10. 12:46:53

@vajdasagi: Remélem igazad van. Magam részéről, nekem úgy tűnt inkább, az összefogás pártiak a hangosabbak, de legyen igazad, hogy csak elnyomták a józanabb hangokat!
A bloggerekkel valóban nem érdemes sokat foglalkozni, a kommentek sokkal érdekesebbek. :)

Túlélő ... 2017.11.10. 12:57:53

1047 szavazat után (nov.10.12:55):

- LMP: 29% (306)
- Jobbik: 20% (209)
- Kétfarkú: 19% (198)
- Moment: 13% (138)
- DK : 9,6% (101)

LMP - Jobbik győzelem + a Momentum a vártnál sokkal jobban szerepelt!

Levonható az egészből: az Index blogos oldalait böngésző ellenzéki olvasók megoszlása nem teljesen követi a közvélemény-kutatók országos felméréseit. Többszörösen felül-reprezentált az LMP és a Momentum.

Willkommenskultur 2017.11.10. 12:59:58

nekem mind1 csak semmi ne valtozzon a politikaban

minden fasza

Túlélő ... 2017.11.10. 13:08:29

@Frady Endre: A Fidesz 2,8-3 millió szavazatot is begyűjthet. Ez a 4,8- 5 millió választáson megjelentnek kb 60% -a.

Túlélő ... 2017.11.10. 13:09:58

@to:rppapa: a cikk nem azt hajtogatja, hogy program kell, hanem hogy az ellenzéki pártok a lényeges kérdésekkel kezdjenek foglalkozni. (Erre hoztunk fel 8 ilyet.)

alfacharlybravo 2017.11.10. 13:31:09

@ostvan1: Meg a választási csalásokra, a szavazó lapok azonnali megsemmisítésére. Kiderült volna, hogy 15 millió szavazat volt.

alfacharlybravo 2017.11.10. 13:32:38

@eßemfaßom még áll: USÁK ad 200 millát a vidéki parasztok felvilágosítására.

Kivlov 2017.11.10. 13:35:18

Az igazi abszurdum az az, hogy a baloldal lassan 10 éve a csodára vár, és önerőből felmutatni bármiféle előrelépést képtelenek...

Bafana 2017.11.10. 13:49:03

@MACISAJT: "suchmannositottak" kifejezés nagyon tetszett, találó.
Van még hasonló: "mengyirolandoznak"-ez az elnyert pénzek visszaosztásának a mértékegysége.
Vagy "elrogánozott" valaki egy esküvőre - göpzajjal ment.
Vagy "offshore-ozás" amikor Orbán az adóforintjainkból ad vissza nem térítendő állami támogatásokat Seychelle- szigeteki, belizei és egyéb egzotikus helyeken működő adóparadicsomi cégeknek.
Tényleg érdemes lenne egy szótárat készíteni ezekre.

jolka40 2017.11.10. 13:49:15

"el kell fogadni, hogy az ország akarata most a Fidesz." Azért ez egy kicsit túlzás, nem gondolod?

Skankhunt42 2017.11.10. 13:50:33

@Tangooo: most költözött vissza Mo-ra, mert kiebrudalták a másik országból

ZX 2017.11.10. 13:53:04

@Willkommenskultur: Tehát a politikusok lopjanak továbbra is nyugodtan és hergeljék valamivel a népet, hogy ez ne tűnjön fel nekik, az ország meg legyen nyomortanya?

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:02:17

@ZX: ja qrvanagy nyomortanya van

a politikusok mindig loptak es lopni is fognak

tehat elqros valtozasra a kutya se vagyik, mas meg nincs ilyen ecceru

Mizantróp. 2017.11.10. 14:04:41

Azért az érdekes, hogy a kommentek alapján úgy tűnik: sokan (talán a többség) nem tartja baloldalinak és liberálusnak a színtisztán balliberális LMP-t! :P

ZX 2017.11.10. 14:06:20

@Willkommenskultur: Ja hát, én nem is Győrről Pestről meg Fehérvárról beszélek.

És ha mindig is loptak akkor szerinted inkább csukjuk be a szemünk vagy inkább vágjuk le a kezük?

Mindig van választás. Nekem az előző elkúrós se tetszett, de a mostani elkúróst még jobban utálom. De választani kell és lehet is.

Hidvégi Mihály 2017.11.10. 14:07:56

@Willkommenskultur: Nem személyeskedni szeretnék, legszívesebben máshogy fogalmaznék, de itt mégis azt kell mondanom, hogy Wilskommenkkultur, hülye vagy, mint az ágyú, bepofázták neked s elhiszed, hogy a politika csak lopásról van szó, elhiszed, mert el nem tudod képzelni, hogy ritka ilyen nagy gazember van, mint orbán, aki máshoz sem ért, csak a lopáshoz.

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:10:52

"Ja hát, én nem is Győrről Pestről meg Fehérvárról beszélek."

Akkor kerdes mirol beszelsz. Bivalybasznad alson biztos nagy volt a jolet 10 eve is.

"És ha mindig is loptak akkor szerinted inkább csukjuk be a szemünk vagy inkább vágjuk le a kezük?"

tokmind1 mit csinalsz, attol meg lopni fognak

sakkosfx 2017.11.10. 14:15:46

Most lenne jó egy Magyarok alapította Magyar rasszból álló párt! Lenne kire szavazni! Így csak nyomorban tartóinkra szavazhatunk, már ha szavazunk! De érdemes elmenni szavazni? Egyértelmű nem!

sas70 2017.11.10. 14:21:56

@MACISAJT: Menj már el Nógrádba, Borsodba, Baranya vagy Békés egyes részeire és meglátod, hogy az az igazi 'balkántoursz! Főleg a remek úthálózat, bár az Budapesten is "tökéletes"!

sas70 2017.11.10. 14:23:27

@Willkommenskultur: Az a baj, hogy nem csak a te jövődet lopják el, hanem az enyémet és a gyerekeimét is!

ZX 2017.11.10. 14:26:42

@Willkommenskultur: Csakhogy a regnáló kormány konzerválja ezt az állapotot. Még egy évtized és ugyanott tartunk ahol most, a románok meg ténylegesen elhúznak.

Kéz nélkül mit lopnak?

boom2 2017.11.10. 14:26:51

@to:rppapa: én azért szeretném látni az ígéreteiket... eddig csak a momentumét és az együttét láttam, mindkettő vállalhatatlan, a többinek meg nem található.

sas70 2017.11.10. 14:27:24

@MACISAJT: Lehet még örülnék is neki, ha Orbán nyerné a választást, mert úgyis aktuális már egy világgazdasági válság, örömmel nézem majd, ahogy az Orbán- Matolcsy páros, majd magyarázkodik, hogy ez is a sorosok miatt van, nem azért mert ők elbaszták, nem kicsit, nagyon! Egy Marshall-segélynyi pénzt stadionoztak el, egyszer majd nagyon fog hiányozni!

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:32:37

@ZX: hagyjuk a hulyesegeket

jollakott emberek nem lazadoznak ezt orban tudja a legjobban a magyar politikusok kozul

ZX 2017.11.10. 14:39:32

@Willkommenskultur: Majd jön egy olyan válság ami 2008-ban kezdődött azt megnézem mennyi lesz hirtelen az éhes száj. Ez a "nagy jólét" csak azért van, mert a világgazdaság most épp valahogy működik. Csak Kína be ne dőljön hirtelen. Utána lesz nemulass orbánéknak.

Willkommenskultur 2017.11.10. 14:55:10

@ZX: nem kell valsag a ballib csodbe ment 89ben meg 95ben is penzugyileg, meg az szdsz is meg a nepszabi is

tehat orban sosem ment csodbe nyilvan nem cserelik le vmi sokkal hulyebbre ot a zemberek

Cycmen 2017.11.10. 14:57:04

Az hagyján hogy azt hazudjátok, jobban csinálnátok mint a mostani kormány! Még annak ellenére is hogy szemlátomást egyes pártokon belül is bolondokháza van, nemhogy az összefogás menne amiből kikerekedne egy koalíció. De hogy régen jobban ment minden? Hát elmentek a jó édesanyátokba! Nyolc évig nézték az emberek a liberálbolsi ámokfutást és a közvélemény kutatások alapján nagyon is emlékeznek még!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 14:59:26

@ZX: a zsakfalvakban mindig csorosag lesz, voltal mar sziciliaban bazmeg? 150 eve eu tagok azt full putri van.

Cycmen 2017.11.10. 15:01:16

@ZX: Ez a "nagy jólét" csak azért van, mert a világgazdaság most épp valahogy működik. Csak Kína be ne dőljön hirtelen. Utána lesz nemulass orbánéknak.

És mekkora lett volna a jólét ha Gyurcsányék nem viszik majdnem csődbe az országot!
Kína mellett meg elfelejtettél Putyinozni libbantkám! Te sem vagy már a régi!

VaradiJanos 2017.11.10. 15:06:18

@1ghost: szia kvadrillio! Kenyérfényesítők? Hát illik ilyen lekicsinylően szólni junkckerkéd honfitársairól? Kiverted rendesen a cellaellenőrzés után? Klassz estéd lehetett, a cigóseggek mellett a magyarok fociveresége is segítette most az önmaszírt. Szia taga!

rasztaszív 2017.11.10. 15:07:54

@Cycmen: ja.és még mekkora lehetne a jólét,ha nem építenek autópályákat!most jól megélnénk...miből is?

Bolshevik 2017.11.10. 15:15:40

@ZX: "Ez a "nagy jólét" csak azért van, mert a világgazdaság most épp valahogy működik. "

Egeen, köztudott, hogy ha valami jó, akkor az
- átmenetileg jó
- a kedvező nemzetközi folyamatok miatt van
- kiugró érték
- az alacsony bázishoz képest jó csak
- a jó időjárás okozza

Ezzel szemben bármi szar, ott nem kell ennyit gondolkodni, hiszen az ORBÁÁÁÁN miatt van.

1ghost 2017.11.10. 15:21:05

@Cycmen: @VaradiJanos: @Willkommenskultur: @Kivlov: @eßemfaßom még áll:
@MACISAJT

Te szánalmas orbánista bohóc:! Látom,reggeltől estig itt rohadsz a neten. Lassan te vagy orbán leghűségesebb csahos ebje, nem győzöl váltani egyik nickről a másikra.

Igaz, már kutyaszámba is csak a gazdád vesz, mert mindenki leszar itt téged a fideszes hazugságaiddal együtt nagy ívben, Istenem, a te életedből ennyire futotta.

Rohadt egy story.

1ghost 2017.11.10. 15:22:17

@Bolshevik:

Te idióta narancsfasz. Ezt már tíz másik nickeden is elmondtad. Állandóan lebuksz. Te tényleg szopni jársz ide?

Sexual Harassment Panda 2017.11.10. 15:24:30

@Bolshevik: elmagyarázom.
Ha rendben van a gazdaság, akkir az azért van, mert konjunktúra van a világban.
Ha rossz állapotban van a gazdaság, az meg azért, mert Orbán.

fidesz maszop dk egykutya 2017.11.10. 15:28:10

@Halál kamionja mindenkit elgázol: nem? akkor mi az a 2x2 sávos csík amin néha szoktam menni szlovákiában? Valami R1. Jaaa ők azt csak autóútnak hívják, bár mindenki 150 körüli sebességgel közlekedik rajta, és kb olyan mint itthon az amit autópályának hívnak :D

Behajtó70 2017.11.10. 15:30:21

Korlátolt neked a hazug jó édes nénikéd, az!

fidesz maszop dk egykutya 2017.11.10. 15:30:43

@Sexual Harassment Panda: pontosan. Ahogy "fordítva" is így van, az leszámítva, hogy orbán helyett gyurcsány :D

De van ám olyan is, akik szerint ha rosszul megy valami, akkor az azért van, mert Soros, zeu, háttérhatalom ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 15:30:59

Már megint az uncsi balliba gágogás.

ZX 2017.11.10. 15:31:18

@Willkommenskultur: '89-ben ballibek. Mjafaszról beszélsz te? Orbán még nem ment csődbe, mivel az első orbán kormány végén kivette a zsét a szart meg a következő kormányra hagyta. '94-98 közt nem volt válság, és 2010 óta sem volt olyan állapotban a világgazdaság mint 2008-ban. Egyébként meg az EU pénzek nélkül még az a minimális növekedés sem lenne ami most van, hazudhatsz bármit.

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Voltam b+. full putri van, mert egyrészt az ott lakók mentalitása is más mint az északiaké, + a maffia is lenyúlja az odaérkező pénzeket. Pont mint a zorbánék. Néha építenek fasza autópályát a látszat kedvéért. Itt meg stadionokat.

@Cycmen: Na mesélj, mekkora?

@Bolshevik: Attól, hogy baromságokat írsz még nem lesz automatikusan igazad.

Örülök, hogy mind a 600 nickednek válaszolhattam egyszerre fidesznyik.

Cycmen 2017.11.10. 15:33:55

@rasztaszív: ja.és még mekkora lehetne a jólét,ha nem építenek autópályákat!most jól megélnénk...miből is?

Abból élünk most! Nappersze! :D

rasztaszív 2017.11.10. 15:34:07

@Halál kamionja mindenkit elgázol: és?úgy akkor itt nem is kell?nincs is hatása?

rasztaszív 2017.11.10. 15:38:22

@Cycmen: valószínűleg több köze van a multik jelenlétéhez,mint a "stratégiai megállapodásoknak",amiket a fütyi orbánod kötött velük.

DFK 2017.11.10. 15:39:20

@ZX: csak szólok, hogy a nagy demokraták már a válság előtt padlóra vitték az országot (2006):" Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. "

Jakab.gipsz 2017.11.10. 15:39:50

Vagy magyar módra gondolkodunk. "Magyar módra cselekszünk, magyar mentalitással, jellegzetes pannon önfejűséggel, gőggel és korlátoltsággal."

Vagy globalista Soros módra gondolkodnunk. Ahogyan ezt a CEU oktatja, multikulti, modern gender demokrácia.

Még tudunk választani, egyenlőre.

Vajon kinek mi nem tetszik?

ZX 2017.11.10. 15:45:32

@DFK: Elmondok neked valamit. De nehogy továbbadd bárkinek is! Az, hogy itt tart az ország, az az előző 27 év összes kormányán múlott. Ebből 3 ciklusban a maszop, 3-ban meg a fidesz kormányzott, az mdf meg már sehol sincs. Innentől az aki akár az egyikre akár a másikra szavaz az vagy kibaszott agyhalott, vagy hazaáruló rohadék. Lehet választani.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 15:57:49

@Sexual Harassment Panda:

Sőt, UGYANAZ a gazdasági adat ballib kormányzat alatt reménykeltő, míg fideszes kormányzat alatt vészjósló.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 16:00:12

@sas70:

Én személyesen utálom a focit, meg a hozzá kapcsoölódo egész hisztit, s nulla pénzt adnék focira, de inkább stadionozzanak el egy pénzt Orbánék, minthogy aballibek ennek a tízszeresét átutalják Sorosék ofsór számláira.

ZX 2017.11.10. 16:08:02

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Már megint a soros.

– Kik vagytok?
– A lovagok, akik azt mondják: Soros!
– Csak nem a lovagok, akik kimondják: Soros!?
- De bizony.
[...]
– Ah, micsoda idők, amikor mindenféle jöttmentek kényükre-kedvükre Soros-t mondhatnak az öregeknek. Átok ül ezen az országon, itt már semmi se szent! Még a stadion tervezők és berendezők is gazdasági stressz alatt élnek a fejlődés eme szakaszában.
– Stadiont mondtál, jól hallottam?
– Igen. A stadioniparban dolgozom. Stadionos vagyok. Nevem Rogán Rogán, a stadionos. Stadionokat tervezek, nevelek, és adok-veszek.
[...]
– Soros tisztelt lovagjai! Hoztunk nektek stadiont. Most már tovább mehetünk?
– Helyes kis stadion. Különösen a b-közép bájos. Csakhogy felmerült egy kis probléma.
– Micsoda?
– Hogy nem vagyunk már a lovagok, akik azt mondják: Soros! Hanem azok, akik azt mondják: migráncsok, migráncsok, billgéc!

DFK 2017.11.10. 16:09:20

@ZX: Nem, abban, hogy itt tart az ország, arról a baloldal tehet. 1945-90 között minden tekintetben ronccsá tették az országot. Az elmúlt 27 évből még 12 az övék volt, azalatt sikerült mindent újra tönkretenni, amit valamelyest a korábbi kártevéseikből mások helyrehoztak. És hát rombolni mindig gyorsabb, mint építeni. 57 évnyi kártevést helyrerakni nem kevés időbe telik.

sas70 2017.11.10. 16:09:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
A Habony, Rogán... stb számlákra gondolsz, vagy stróman lőrincére? Matolcsy is a saját pénzéből fejleszti az unortodox közgazdaságot, nem az "elvesztette közpénz jellegét" jegybanki közpénzből! És "inkább"? Hát nem, egy lófaszt!

2017.11.10. 16:11:05

@MACISAJT: nem új találmány, a szlovákok is hasonlóan gondolkodtak 10-15 éve, pl. szigorú költségvetési politika mellett a cégek közterheinek jelentős csökkentése, egykulcsos szja, ipari vállalatok termelőüzemeinek "betelepítése", szociális kiadások jelentős csökkentése (utóbbihoz: lásd "éhséglázadás" szlovákiában, amikor a felhergelt cigányok a segélyek csökkentésének hírére betörtek a boltokba, kocsmákba és ellopták a piát, a cigit meg a chipset)
csak akkoriban nem azt mondta az mszp és sleppje, hogy nézd már, a szlovákok milyen jól csinálják, hanem inkább felvettek hitelt. csak akkor nagyon nem kéne a bezzegaszlovákok elhúztak mellettünk szöveget erőltetni.
ja és lehet és kell is kritikával illetni az összeszerelőüzem modellt, na de hogy pont az tegye, aki az egészet felépítette és belekényszerítette az országot... röhej.

2017.11.10. 16:17:26

@ZX: te most vagy hazudsz, vagy még nem jártál romániában.

ZX 2017.11.10. 16:19:27

@DFK: Akkor miért szavazol rájuk? a möszömöpö megmaradt tagjainak a fele a fideszben van, másik meg a maszopban.

ZX 2017.11.10. 16:21:22

@aleksz róz: Most olvasni nem tudsz vagy szándékosan ferdítesz? Mondom LASSAN elhúz. Ha nem változik semmi ugyanúgy lehagynak mint a szlovákok, szlovének, csehek lengyelek, balti államok.

eßemfaßom még áll 2017.11.10. 16:26:09

@1ghost: Nemsoká jön a nővérke a telefonjáért, igyekezz

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 16:27:04

@rasztaszív: hat asszem a csehek meg a szlovakok elvannak autopalya nelkul is

en szeretem de a gazdasaghoz semmit nem ad hozza tonkre is ment a gazdasag az adossag meg kilott a picsaba mig a totoknal cseheknel nem

szoval qrvajo tudtunk epiteni egy autopalyat ok meg anelkul huztak el mo-tol /perze kurvajot tesz amugy a gazdasagnak mint azt lattuk/

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.10. 16:33:12

@Túlélő ...: A Fidesznek már évek óta csak 2 millió szavazója van. Ha a passzívak hajlandóak elmenni az urnákhoz, az nem azért lesz, hogy Orbán Viktort hatalomban tartsák... :)

midnight coder 2017.11.10. 16:41:36

@Gazz: "Így van. Az oktatás igazi mélyrepülése 2010-ben vett repülőrajtot, amikor a KDNP-re bízták ezt a területet"

Az csak betetőzte. Az igazi problémák az iskolák önkormányzatokhoz kerülésekor, és a deszegregáció erőltetésekor kezdődtek.

ZX 2017.11.10. 16:53:31

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Annyira jól elvannak, hogy tele vannak autópályával, csak nem úgy hívják őket. Néha elővehetnél egy térképet. De a streetview is sokat segít, tudod google a barátod.

Mizantróp. 2017.11.10. 17:08:07

@Frady Endre: NEM tudják megmérni (nem is lehet) a fidesz szavazók számát. A havonkénti közvéleménykutatások (1500 -as, max kétezres mintavételek) abszolut számok mérésére nem alkalmasak.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 17:09:08

@ZX: nincs autopalya se csehorszagban se szlovakiaban, az a keves ami van az is szar

mo-n kb 5x annyi van mint a 2 orszagban egyutt

DFK 2017.11.10. 17:14:27

@Frady Endre: a többinek meg nincs 2 millió szavazója. 2 és fél millió meg sosem szavaz.

felső határ nincs 2017.11.10. 17:15:45

semmi abszurdum nincs abban h a zemberek a legkisebb rosszra szavaznak

kb a leglogikusabb dolog amit tehetnek

orbannak nincs nehez dolga mert csak mar bizonyitott idiotakat kuldenek ellene

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 17:32:51

@ZX:

Soros egy jelkép. Nyilván nem minden mögött van ő van, de az ő jelképezte rendszer a bajok oka.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 17:45:59

@Frady Endre:

"Ha a passzívak hajlandóak elmenni az urnákhoz, az nem azért lesz, hogy Orbán Viktort hatalomban tartsák... :)"

Így igaz. Hanem azért, hogy megakadályozzák a mai szedett-vedett ellenzék hatalomra jutását.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 17:58:27

A B1 ballibbant blog legújabb gyöngyszeme:

"Orbán vezetésével Kelet-Európa nyírhatja ki az EU-t
Orbán vissza akarja állítani az egypártrendszert, csak éppen Soros ennek útjában áll."

Ebben nemcsak a barokkos túlzás a vicces, hanem legfőképp az, hogy a baloldal szerint eddig Orbán dimenzionálta túl Sorost. Most meg megtudjuk, hogy a szuperhős Soros egyedül megvédi az EU-t. :DD

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.10. 17:58:37

orban viktor ereje teljeben van amiorol evszayadokig beszelnek majd pozitiv peldakent a magyar torteneszek

fellenditette a gazdasagot, tisztult a gazdasaqg, csokkentek az adok, nottek a jovedelmek, csokkent a kamat es az adossag

letrehozott egy eros eun beluli szovetseget ami ma velemenyformalo ero lett europaban az orszag befolyasa nagyobb mint barmikor korabban

egyesitette a nemzetet a kettos allampolgarsaggal, 100 eve aktualis task

ezen kivul lazabban ujravalasztjak meg az amugy legsikeresebb veteran politikus merkel mamanal is

ja visszaverte az arab betoreseket, az se mind1

Andy73 2017.11.10. 18:05:55

"Lendíthetne helyzetükön, ha megmutatnák jövőképeiket és azt, hogy mit gondolnak a 8 legfontosabb kérdésben:"

Ha minden abszurditása ellenére mégis komolyan vesszük a posztot, akkor a következő "az 5 legerősebb demokratikus ellenzéki párt - MSZP, DK, LMP, Momentum, Együtt" helyzete:

MSZP, DK: Öszöd óta ezek már mondhatnak bármit, többen nem fognak nekik hinni akkor sem. Csak egymás egyre fogyó szavazóin marakodnak.
LMP: egyedül ők vehetők komolyan ebből az 5 pártból, az itteni szavazáson is ők vezetnek, de ők is az 5 %-kért küzdenek, amit azért megugrottak legutóbb is.
Momentum, Együtt: ezek a pártok az 1 %-ért küzdenek, az 5 % megugrására már nincs esélyük, nem is sokan veszik őket komolyan. A blogger szerint is meglepetés lenne, ha jelentős változások lennének a következő fél évben.

MACISAJT 2017.11.10. 18:46:00

@Bafana: ""suchmannositottak" kifejezés nagyon tetszett, találó."

Köszönöm.

Van még. Pl. a weyerbélázás. Weyer Béla annak idején Budapestről küldözgette tudósításait a németországi Süddeutsche Zeitungnak, amelyből azután az Antall-idők „kormánykézen lévő” közszolgálati rádiója vezető hírként juttatta el az ország legeldugottabb sarkába is az akkori ellenzék soros üzenetét, a tudósító nevét elhagyva, a „tekintélyes német liberális lap” aurájába csomagolva.

Vagy. A tocsikolás: a politikai hatalom korrupt készpénzre váltásának szinonimája 1994-1998 között( sorosan összekötve a suchmannositással).

VaradiJanos 2017.11.10. 18:57:03

@Frady Endre: így van, ha leküzdik a fajtád irànti undorukat, akkor orbánnak annyi ....

VaradiJanos 2017.11.10. 19:00:23

@1ghost: szia anyadmajma taga kvadrillo! Megvolt a járőrözés a C blokkban? Tényleg kétezerért szerzel örömet a fogvatartottaknak? Ha bekerül orbàn, őt is kiszolgálod?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 19:04:13

@MACISAJT:

"Weyer Béla annak idején Budapestről küldözgette tudósításait a németországi Süddeutsche Zeitungnak"

Él még az a szarkupac?

Zus 2017.11.10. 19:12:14

@eßemfaßom még áll: "nyilván ezért olyan kiugróan magas a kormánypárti média nézettsége hiszen a lakosság döntő többsége csak azt nézi :))))

te hülyeúr"

Ide figyelj baromarcú, először is, ne osztogasd a jelzőid ! Másfelől, te papok faszán szocializálódott orbánhívő, meséld már el nekem, hogy a barátaid által letarolt közmédiából vidéken pontosan hol és melyik orgánum baloldali vagy legalábbis, centrális hangvételű ? Csak, hogy az áldott nép is hallhassa, ne csak a vezéredet, hanem az ellentáborát is ! Nincs ilyen, igaz ? Legfeljebb egy-két házinyomda, napi 10-20 ellenhangvételű példánnyal.

Ugye, hallgattassék meg a másik fél is ? Itt Faszomisztánban a vezéred tán ezt megengedi, sőt így is jár el, nemdebár ? Mikor éppen szabadlábon van az elmegyógyintézetből, akkor is azon munkálkodik a bandájával, hogy mindenféle más hangokat elhalgattasson, nehogy valaki ráhúzza a szaros lepedőt. Aki nem áll a sorba, azokra hirtelen rámegy a NAV, a Kubatov-listát olvasgató futballhuligán kopaszok... Meg hát ugye az is normális dolog, hogy mindenféle beszélni alig tudó tahó kopaszok elállják az utat azok előtt, akik időben le szeretnék adni a népszavazási igényüket egy hivatalban ? Ja, végül is le is verhették volna a népszavazást igénylőket a náluk nem levő viperákkal, meg baseball ütőkkel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 19:32:40

@Zus:

"a barátaid által letarolt közmédiából vidéken pontosan hol és melyik orgánum baloldali vagy legalábbis, centrális hangvételű ?"

Talán nem kellett volna eladnotok a baloldali médiátokat. A tiétek volt, csak elkótyavetyéltétek, most meg sír a szátok.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.10. 19:46:33

@MACISAJT:

1990 óta valójában az egetlen kormány, mely nem uralta az állami médiákat az Antall-kormány volt. S még így is szólásszabadságot elnyomó diktatúrának számított a ballibeknél. Plusz mondogatták, nem is lesz 1994-ben választás, mert a fasiszta Antall bevezeti addig a totális diktatúrát.

Vicces, nem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 21:22:38

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"S még így is szólásszabadságot elnyomó diktatúrának számított a ballibeknél."

Amúgy teljes joggal. Köztudott ui., hogy mindig diktatúra van, amikor nem a ballibek vannak hatalmon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 21:30:13

2014-ben is az a riogatás ment, hogy Orbán nem adja át a hatalmat, ha veszít, most is ez megy. Miközben épp a ballibek reménykednek forradalomban, vagyis erőszakos hatalomátvételben. :DDD S van, aki közülük ezt komolyan is hiszi.

Zus 2017.11.10. 21:54:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Talán nem kellett volna eladnotok a baloldali médiátokat. A tiétek volt, csak elkótyavetyéltétek, most meg sír a szátok. "

A te szád sír, hogy ha a vezér alól kidől a szószék, akkor az nehogy a seggével a szádba essen, mert akkor csak úgy kapsz majd levegőt, ha a nagy ember elfingja magát.
Nyilván az eladott baloldali, meg centrista sajtóorgánumok miatt küszködik az egy szem budapest környéki Klub rádió és szív az állandó jogszabályi, meg navos vegzálásoktól. Meg persze ezért kellett az Emberi Jogi Bírósághoz fordulnia a működésének állami akadályoztatása kapcsán. És nyilván pont ezért hallható országszerte ezer frekvencián a Mária Rádió is, nem ? Persze, a ballibek egyenesen Viktor kiráylhoz mentek, hogy "bazmeg Viktor, vedd már el a sajtónkat, meg a médiáinkat, mer' az neked milyen fasza lesz." Ennyi ésszel hogy vagy még szabad lábon ? Ja tudom, bezárták a zárt osztályokat.

1ghost 2017.11.10. 22:24:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @VaradiJanos: @MACISAJT: @Andy73: @Halál kamionja mindenkit elgázol:

Te agyalágyult, bérhazudozó orbántroll. Egész nap itt rohadtál a neten és még mindig nem sikerült fényesre nyalnod a gazdád seggét?

Szedd már össze magad te szerencsétlen hülye.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.10. 22:29:40

@Zus:

"A te szád sír, hogy ha a vezér alól kidől a szószék..."

Nem, az én szám nevet és nevetni fog akkor is, ha jövő áprilisban megint akkora zakót kaptok, hogy újabb 4 évig nem heveritek ki.

"Nyilván az eladott baloldali, meg centrista sajtóorgánumok miatt küszködik..."

Csúsztatsz. de nem baj. Be kell tartani a törvényeket. Szörnyű és felháborító, de a törvények minden médiumra vonatkoznak. Ahogy a CEU-ra is, mellesleg.

Bezzeg akkor nem sírtatok, amikor a szoclib kormány alatt a tiétek volt szinte az egész országos média.

1ghost 2017.11.10. 22:51:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "törvények minden médiumra vonatkoznak."

Te segghülye blogger géza! Hülyébb vagy mint valaha. A rohadt gazdád cégekre szabott törvényeket hoz, lásd reklámadó az RTL klubbra, stb.
Takarodj vissza a tolvaj korrupt gazdád seggébe te illiberális orbáncsicska.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 08:35:21

@1ghost:

"Takarodj vissza a tolvaj korrupt gazdád seggébe te illiberális orbáncsicska."

És ha nem, akkor mit csinálsz? Sírni fogsz?

1ghost 2017.11.11. 11:16:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nézőpont? Na ne röhögtess! Az orbán seggében van, pont melletted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 12:23:16

@1ghost:

Kiskócsag, akkor ugye az összes kutatóintézet Orbán seggében van? Csak mert mind kb. ugyanazt az eredményt hozta ki.

1ghost 2017.11.11. 16:38:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Baromság! Nézd meg például a publicust. Na ugye.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 16:55:28

@1ghost:

Ha a Nézőpontot a Fidesz-közelisége miatt nem fogadod el, akkor a Publicust meg a maszop-közelsége miatt utasítsd el.

Ja, hogy szeeinted a Publicus nem maszop-közeli? Csak annyira nem, ahogy a Nézőpont nem Fidesz-közeli.

1ghost 2017.11.11. 17:19:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az orbántalpnyaló Mráz Ágoston féle Nézőpont Intézet mint hiteles forrás? Te segghülye fidesztroll! Neked még a két bit is kiment az agyadból?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 17:25:22

@1ghost:

"Neked még a két bit is kiment az agyadból?"

Köszönöm a bókot, de a ballib mantra szerint a fideszesek agya csak egybites.

Két biten már 4 állapot ábrázolható. :)

1ghost 2017.11.11. 17:46:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Lehet, hogy igazad van. Mert tényleg nagyon segghülyének kell lenni, ha még dicsekedsz is vele.

:)))))))))))))))))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 18:04:55

@1ghost:

Ennél már csak az a nagyobb hülye, aki a számára kiadott brosúrát sem tudja felmondani.

1ghost 2017.11.11. 19:12:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát bizony ezt tövig beszoptad. Brosúrát a hozzád hasonló fideszes hülyegyerekek használnak. Az egy bit mellé kötelezően jár!

:))))))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 19:43:31

@1ghost:

És te ezt elhitted? Hát jól átbasztak a pártbizalmi tájékoztatón.

1ghost 2017.11.11. 19:52:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát most meg valami vallási témában szeretnél szopórollerre szállni? Nekem mindegy.
Ha jól esik, nyugodtan.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 20:47:24

@1ghost:

Hogy jön ode a vallás? Ja már értem! Az egykori III/III-ba beszervezett pap most a pártbizalmitok, mi?

eßemfaßom meg áll 2017.11.11. 21:07:48

@Zus: "Ide figyelj baromarcú, először is, ne osztogasd a jelzőid"

Ez szép volt egy Hülyeúrtól :)

eßemfaßom meg áll 2017.11.11. 21:14:19

@Zus: Egyébként az még a Hülyeúrnak is megvan, hogy az internetet nem csak Bp belvárosában lehet fogni? Akit érdekel minimálisan is a politika az onnan tájékozódik ahonnan kedve tartja, akit meg nem érdekel az nem jár választásra se.
De komolyan mekkora röhej már, hogy az index állandóan azon röhög mennyire a kutya se követi a fideszmédiát itt meg a Hülyeúr arra veri a nyálát, hogy szegény választópolgárok kizárólag a csak a fideszmédiából tájékozódnak.

eßemfaßom meg áll 2017.11.11. 21:16:06

@1ghost: Bástya elvtársat már meg se említi a ketteske?

1ghost 2017.11.11. 21:33:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát te hoztad fel a hit kérdését, látod olyan hülye vagy, hogy már saját magadat sem érted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.11. 21:43:25

@1ghost:

Jó, jó, de most már menj vissza a kórterembe, mindjárt jön az esti vizit, aztán ha nem leszel az ágyadban, akkor a holnap elektrosokkal kezdődik a számodra. Már így is eléggé szétcsapatták az agyadat, még jobban akarod?

1ghost 2017.11.11. 21:56:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát ez haláli! Először szopórollerezel egy nagyot a politikában. Integetsz, hajtod a rollert, verejtékezel, miközben mindenki röhög rajtad.

Utána átszállsz a vallási szopórollerre, a helyzet ugyanez.

Most meg úgy döntesz, hogy szopórollerezni szeretnél az orvostudományban is. Rendben, legyen, hajtsad szépen.

De nagyon vigyázz! Késő van! Ideje visszabújnod a tolvaj, korrupt orbán gazdád seggébe még kapuzárás előtt.

:)))))))

vajdasagi 2017.11.12. 10:19:47

@Mizantróp.: Az LMP gazdasági téren nem liberális. baloldalinak baloldali, de hát a fityisz is baloldali, csak sokaknak ez még nem esett le.

Arth_ur 2017.11.12. 23:08:21

Ezzel a "reális végeredmény kihirdetéssel" ne nevettessétek ki magatokat!
Itt nincs, és nem is lehet reális eredmény, nem reprezentatív a minta, köze nincs a pártok tényleges támogatottságához.
Akkor sem volt reális a részeredmény, amikor még az LMP támogatók körében volt a legterjedtebb, hogy itt szavazni lehet, és az Együtt szimpatizánsai még nem is hallottak a blogotokról, és ezért a pártjuk a béka s...e alatt volt a listátokon, meg most sem az, amikorra ők eszméltek a leginkább, és körbeadták a hírt, hogy szavazzanak az embereik.

Arth_ur 2017.11.12. 23:09:59

Ezzel a "reális végeredmény kihirdetéssel" ne nevettessétek ki magatokat!
Itt nincs, és nem is lehet reális eredmény, nem reprezentatív a minta, köze nincs a pártok tényleges támogatottságához.
Akkor sem volt reális a részeredmény, amikor még az LMP támogatók körében volt a legterjedtebb, hogy itt szavazni lehet, és az Együtt szimpatizánsai még nem is hallottak a blogotokról, és ezért a pártjuk a béka s...e alatt volt a listátokon, meg most sem az, amikorra ők eszméltek a leginkább, és körbeadták a hírt, hogy szavazzanak az embereik.
Egy pillanatig sem gondolom, hogy a hivatalos közvéleménykutatási adatok megfelelően pontosak lennének, de közelebb állnak a valósághoz, mint ez a szavazás volt bármelyik pilllanatában is.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.13. 16:40:40

@VaradiJanos: "fajtád iránti undor" ???
Tudod, hogy így kezdődött a fasizmus is, és mekkora világégés lett belőle?
Nem érzed, hogy ez a rasszista gyűlölködés mennyire veszélyes?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.13. 16:42:35

@Mizantróp.: Azonkívül szerintem jogos önvédelemből fideszesnek vallják magukat a közvélemény kutatók előtt olyanok is, akik nem szeretnék elárulni az ettől eltérő pártpreferenciájukat. :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.11.13. 16:44:15

@DFK: Eljöhet még az az idő, amikor az egyébként sosem szavazóknak is elegük lesz, és mégis elmennek leadni a tiltakozó szavazatukat. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.13. 16:53:22

@Frady Endre:

Tisztelt ÍHölgyem,

ez bizony meglehet, ez az idő hamarosan el is jöhet. S akkor 2 milliónál jóval többen adják le tiltakozó szavazatukat - Önök ellen.
süti beállítások módosítása